Система оцінки якості обслуговування
Абоненти "Київстар" можуть самостійно впливати на якість обслуговування – один із ключових показників роботи компанії. Для цього необхідно зателефонувати зі свого мобільного на спеціальний короткий номер 466*55 (дзвінок на цей номер з мобільного телефону в мережі "Київстар" безкоштовний) та оцінити роботу працівників інформаційно-довідкової служби або Центру обслуговування абонентів, дотримуючись підказок інтерактивного автовідповідача.


Нові можливості управління послугами
Розширені можливості управління послугами, які надаються компанією "Київстар"!
Відтепер Ви можете самостійно відключати або підключати послуги, перевіряти їхній статус за допомогою SMS або спеціальної команди зі знаків та цифр (USSD-запиту). Для цього необхідно:
відправити SMS із спеціальним кодом на номер 100 (відправка SMS із кодом на номер 100 здійснюється безкоштовно)
або
набрати спеціальну команду (USSD-запит) на клавіатурі мобільного та натиснути "Виклик".


Перелік послуг, якими можна управляти:


Послуга Виконувана дія Результат
Відправка SMS із зазначеним кодом на номер 100 Набір спеціальної команди (USSD-запиту) на клавіатурі мобільного та натиснути "Виклик"
"Хто дзвонив"
*100*03*1# Перевірка статусу послуги
*100*03*2# Підключення послуги
*100*03*3# Відключення послуги
"Голосова пошта"
*100*04*1# Перевірка статусу послуги
*100*04*2# Підключення послуги
*100*04*3# Відключення послуги
*100*04*4# Відновлення паролю за замовчуванням (4444)
*100*04*5# Перевірка статусу функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS
*100*04*6# Підключення функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS
*100*04*7# Відключення функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS
"Антивизначник номера"
*100*07*1# Перевірка статусу послуги
*100*07*2# Підключення послуги
*100*07*3# Відключення послуги
"Мобільна РАЦІЯ"
*100*08*1# Перевірка статусу послуги
*100*08*2# Підключення послуги
*100*08*3# Відключення послуги
*100*08*4# Настройка послуги
MMS, WAP GPRS, Інтернет GPRS, "Мобільне TV"
*100*11*2# Підключення послуги
*100*11*3# Відключення послуги
*100*08*4# Настройка послуги
"Повідомити мене"
*100*12*1# Перевірка статусу послуги
*100*12*2# Підключення послуги
*100*12*3# Відключення послуги
"Повідомити про мене"
*100*13*1# Перевірка статусу послуги
*100*13*2# Підключення послуги
*100*13*3# Відключення послуги
Отримання інформації про поточний тарифний план
*100*01*2# Отримання інформації про назву поточного тарифного плану, за умовами якого Ви обслуговуєтесь.

Зверніть, будь ласка, увагу, що перелічені можливості управління послугами надаються в режимі тестової експлуатації. Якщо у відповідь на USSD-запит або на відправлене SMS Ви отримаєте інформацію про помилку, просимо повідомити про неї за електронною адресою SelfCare@kyivstar.net, указавши в темі повідомлення "Управління послугами по каналах USSD та SMS".


Сподіваємося на Вашу допомогу у тестуванні нових можливостей управління послугами.


Новини покриття
Із задоволенням повідомляємо про подальше розширення мережі "Київстар". Відтепер мобільний зв’язок від "Київстар" доступний також в таких населених пунктах: Несолонь Новоград-Волинського р-ну (Житомирська обл.); Солоне Вільнянського р-ну (Запорізька обл.); Перехрестове Фрунзівського р-ну (Одеська обл.); Нова Басань Бобровицького р-ну (Чернігівська обл.).


Станом на квітень 2008 року компанія "Київстар" обслуговує понад 23,5 мільйонів абонентів, забезпечує покриття території, де проживає 99% населення України. Мережа "Київстар" охоплює всі великі та малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України.

У разі виникнення запитань, щодо наданої інформації, Ви можете звернутися до цілодобової інформаційно-довідкової служби «Київстар» за телефонами: +380 44 4660466 (з міського та мобільного телефону) або 466 (безкоштовно з мобільного телефону в мережі «Київстар»), або в Центр обслуговування абонентів ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем.». Адреси Центрів обслуговування абонентів Ви можете знайти на корпоративному сайті компанії.