Відтепер клієнти «Beeline-Україна» отримуватимуть послуги в усіх центрах обслуговування абонентів «Київстар» в Україні.

Відтепер клієнти «Beeline-Україна» отримуватимуть послуги в усіх центрах обслуговування абонентів «Київстар» в Україні.
Наразі клієнти «Beeline-Україна», що приєдналися до найбільшої мобільної спільноти «Київстар», зможуть отримувати якісні консультаційні послуги у близько 200 центрах обслуговування «Київстар» по всій Україні. Кваліфіковані спеціалісти «Київстар» консультуватимуть абонентів «Beeline-Україна» з питань мобільного зв’язку та фіксованого інтернету за технологією FTTB. Крім того, клієнтам «Beeline-Україна» надаватимуться послуги з відновлення SIM-карти та секретного коду скретч-карти, зміни номера, налаштування мобільного інтернету, тощо.
У березні 2011 року усі ексклюзивні офіси дилерів «Beeline-Україна» припинили свою роботу, а їхні функції тепер виконують центри обслуговування абонентів «Київстар».
Процес переходу до обслуговування клієнтів «Beeline-Україна» силами центрів обслуговування абонентів «Київстар» був поступовим. Наприкінці 2010 року для абонентів «Beeline-Україна» відкрили свої двері перші три центри обслуговування абонентів у Києві за адресами: вул. Дегтярівська, 53-А, пр. Повітрянофлотський, 39/1 та пр. Воз’єднання, 1. Вони стали тестовими точками, які надавали послуги нарівні з ексклюзивними офісами дилерів «Beeline-Україна». Персонал центрів пройшов спеціальне навчання з послуг та процедур абонентського обслуговування «Beeline-Україна».
Начальник відділу роздрібних продажів «Київстар» Юрій Горбунов:
«Ми відпрацювали і проаналізували існуючі процедури обслуговування абонентів „Beeline-Україна“ та адаптували їх під стандарти „Київстар“. По січень включно ми тестували ці процедури при роботі з клієнтами „Beeline-Україна“, а з березня впровадили їх в усіх центрах обслуговування абонентів „Київстар“. Наразі абоненти „Beeline-Україна“ можуть отримувати консультації у розгалуженій мережі центрів „Київстар“ з дотриманням найвищих стандартів якості».
Клієнти «Київстар» і «Beeline-Україна» вже отримують послуги фіксованого доступу до мережі інтернет під єдиним брендом «Київстар» за новими тарифами. Вже понад 500 тис. клієнтів «Beeline-Україна» користуються мережею «Київстар» за допомогою послуги національного роумінгу. Абонентам «Київстар», «Beeline-Україна» і «Київстар Бізнес» запропоновані нові вигідні тарифи для спілкування всередниі об’єднаної бази. Також клієнти обох мереж отримали можливість поповнювати свої мобільні рахунки скретч-картками єдиного зразка.