«Київстар» переводить тарифний план «Найкращий» з категорії акційних на постійну основу.
Тарифний план «Найкращий» був запроваджений два роки тому як акційний з обмеженим терміном дії до 31.01.2010 р. Оскільки він став популярним серед клієнтів «Київстар», з 14 січня 2010 року тариф переведено на постійну основу. Дія тарифного плану буде автоматично продовжена для усіх існуючих абонентів, про що їх буде поінформовано SMS-повідомленнями. Акція «0 на вихідні» не продовжується.
Нагадаємо, що для клієнтів передплаченої форми обслуговування цього тарифного плану вартість розмови у мережі «Київстар» та з абонентами DJUICE становить лише 0,1 грн. за хвилину.
Для клієнтів контрактної форми підключення окрім привабливої вартості на розмови у мережі «Київстар» ще й відсутня плата за з’єднання.
З тарифами на інші телекомунікаційні послуги тарифного плану «Найкращий» можна ознайомитися на сайті:
Тарифний план «Найкращий» для контрактних абонентів
Тарифний план «Найкращий» для абонентів передоплаченого зв’язку
Продовження тарифного плану «Найкращий» — результат уважного вивчення «Київстар» потреб своїх клієнтів у користуванні вигідними послугами.
Довідка про компанію «Київстар»:
Національний мобільний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 22 млн. осіб (станом на 01.01.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі головні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 195 країнах світу на 5 континентах. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.