Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей43Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 3 из 3
Показано с 21 по 30 из 30.
  1. #21
    Offline
    Завсідник

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    Вы попробуйте что-то своё создать и организовать сотрудников. А лить грязь на предприятия могут только завистливые, ничтожные людишки, не достигшие в жизни ничего.

  2. #22
    Offline
    Новачок

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    Fantasy- не обязательно если человек говорит про ту или иную фирму с отрицанием говорить про этого человека что он ничего не добился и т.д
    Просто у нас куда не кинься бабло хотят заработать все а трудится не хотят никто.
    У меня мастер работал на даче, свиду мужик знатный нормальный, работа на два дня и 2000 тыс грн ( не плохо!) ну он пролежал на деване сделав работу на 30% я приехал через 3 дня а работа не сделана, я его послал на... и заплатил другому человеку деньги только уже на 30% меньше так как первый мне ее сделал бесплатно (я ему не заплатил) У нас в стране бездарь народ. А организовывать наш народ это заставить медведя ездить на велике на рыбалку и играть на гармони. Вроде и можно, но долго и не выгодно.
  3. #23
    Offline
    модератор

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    системой жестких штрафов и тайных покупателей внедряется прекрасное обслуживание. зная, что человека за некорректное неправильное или неточное слово могут штрафонуть гривен на 300-500 он и спасибо за покупку скажет и улыбнется, оставив клиенту приятное впечатление от взаимодействия.
  4. #24
    Offline
    Пророк
    Exclaim

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    Сьогодні зіткнувся з досить таки нав"язливим сервісом в Ельдорадо (ЦУМ).
    Відбитися вдалося, але для цього довелося проявити стійкість, впертість і принциповість.

    Проходив мимо, і згадав, що мені треба на ноутбуці протерти екран, то ж вирішив заскочити і купити серветок для екрану.
    Заходжу, дивлюся, що є різні варіанти, від просто рідин та спреїв, до різних комплектів із пензликами...
    Кличу консультанта:
    - ДОброго дня, хочу купити серветки для екранів. Вони мають продаватися в банках по 100 штук.
    - Так, є такі, але навіщо вони Вам? Ви скористаєтеся однією, а всі інші засохнуть. Візьміть ось краще рідину Філіпс за 140 грн. Я сам такою користуюся, дуже задоволений.
    - Не треба мені рідини. Я хочу серветки.
    - Та серветки погані, я б Вам радив ось цей набір (показує) тут є спрей і 15 серветок із мікрофібри.
    - Ні, не хочу. Продайте мені, будь-ласка, банку серветок.
    - Добре, почкайте, я сходжу на склад, принесу.

    Чекаю. Приносить. Починає пробивати в комп"ютері накладну. І тут видає:
    - О! А давайте я Вам продам 2 оцих чудових набори із спреєм, серветками з мікрофібри та пензлем для очистки оптики фотоапарата! 2 по ціні одного!!
    - Та ні, не хочу, дайте просто серветки.
    - Та почекайте, зараз я Вам покажу!
    Починає забивати накладну із двома наборами в комп"ютер. Щось бурмоче собі під носа, щось не виходить.
    Забиває туди третій такий же набор. Щось клацає.
    - Щось тут не дуже зрозуміло, я зараз розберуся.
    Кличе колег. Ті разом щось там умнічають і бурмочать. Нарешті щось вийшло.
    - Ось! Дивіться! 2 набори всього за 69 гривень!
    - Дякую. Не хочу, можна мені просто банку серветок?
    - Так, зараз надрукую накладну. (схоже, засмутився).

    Друкує мені накладну на 39,96. Іду до каси, роздивляюся накладну:
    - 39,90 серветки
    - 0,06 якийсь сертифікат ВіаСат.

    На касі дівчина:
    - Доброго дня, давайте Вашу накладну.
    - Ось, будь-ласка. Тільки, якщо можна, мені без сертифікату ВіаСат - він мені не потрібен.
    - Ні, без сертифікату неможна.
    - Але він мені не потрібен.
    - Так у нас накладна із комп"ютера автоматично цей сертифікат пробиває.
    - Розумію, але я не хочу його купувати.
    - Вам що 6 копійок шкода?
    - Ні, мені не шкода 6 копійок, але сертифікат мені не потрібен.
    Поряд стояла інша дівчина, і вмішується в розмову:
    - Якщо він Вам не потрібен, то подаруєте його потім комусь із своїх родичів, чи близьких, чи друзів.
    - Дякую за турботу, але мої близькі не користуються послугами ВіаСат, тому будь-ласка, продайте мені серветки без сертифікату.
    Схоже, касир вже зрозуміла мою впертість, і вирішила піти мені на уступки:
    - Добре, я продам Вам без сертифікату. (пробиває накладну, касовий апарат показує до сплати 39,96) З Вас 39,90.

    (Схоже, касир вирішила, що простіше самій заплатити за цей сертифікат 6 копійок, ніж сперечатися зі мною.)
    Даю 40 грн.
    За іронією долі в касі не знайшлося здачі 10 копійок. Довелося подарувати їм ці 10 копійок, але сертифікату не взяв.

    Яка в цій байці мораль?
    З одногу боку у мене настрій мав би покращитися, що я зумів відбитися від сертифікату (хоча, по грошах виходить, що мене кинули аж 2 рази ),
    але з іншого було страшно неприємно від нав"язливого сервісу Ельдорадо та його "менеджерів".
    Банальна покупка серветок, на яку зазвичай витрачається 2-3 хвилини, забрала у мене хвилин 15 дорогоцінного часу.
    Власне кажучи, я й раніше ніколи не був у захваті від цього Ельдорадо, але сьогодні було геть зовсім неприємно.

    Фух, заморився набирати. Сподіваюся, що це хтось осилить прочитати, і зробить для себе якісь корисні висновки
  5. #25
    Offline
    Пророк

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    Герой однако. То с Про-Фото эксперименты, теперь с Эльдорадо.
  6. #26
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    Я про Ельдорадо вже років сім забув як про магазин для покупок. Щоб зрозуміти чому, варто подивитися відео на YouTube
  7. #27
    Offline
    модератор

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    Sky, давайте ссылки будем смотреть? Там именно про Полтавский эльдорадо?
  8. #28
    Offline
    Пророк

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    Брав майже рік тому пральну машину для пенсіонера.
    В "Ельдорадо" зайшов за порадою знайомого, так, "для галочки". До того вже побував приблизно в п'яти магазинах подібного формату (нашого міста).
    Виявилося, що ціна на одну й ту ж модель по Полтаві коливалася від (грубо) 2900 (Ельдорадо) до 3800 (на ринку "АБВ-техніка" чи якось так).
    Тому брав саме в "Ельдорадо" (але довелося чекати допоки привезуть з Києва за три дні).
  9. #29
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    V00D00People, нє, взагалі відео зняте в мережі. Як російське, так і наше. Достатньо в YouTube ввести в пошук "Эльдорадо"

    в першому відео використано це

    почитайте коментарі ) Зокрема в цій мережі можна придбати ремонтовану, "сіру" техніку за ціною нової... Схожа мережа вже спочила - "АБВ-техніка" - вона була близнюком Ельдорадо.
  10. #30
    Offline
    Пророк

    Re: Отношение к клиенту в Полтавских фирмах. "Черное и Белое"


    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    Зокрема в цій мережі можна придбати ремонтовану, "сіру" техніку за ціною нової...
    В автосалонах буває, що так автомобілі продають (або пошкоджені при транспортуванні та перефарбовані; або ті, що знаходились на "тест-драйвах").
    Платиш, як за новий, а отримуєш....."як завжди". Але можна отримати "замануху" (придбати саме такий автомобіль) у вигляді гумових килимків у салон чи безкоштовну сигналку.
+ Ответить в теме
Страница 3 из 3

Похожие темы

  1. Ответов: 19
    Последнее сообщение: 24.06.2010, 00:08
  2. Український "Beeline" пропонує своїм абонентам "Довірчий платіж"
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 23.06.2008, 14:57
  3. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 30.09.2007, 22:41
  4. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 17.09.2007, 18:28
  5. Ответов: 8
    Последнее сообщение: 27.06.2007, 23:38

Теги для этой темы