Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей117Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 7 из 11
Показано с 61 по 70 из 109.
  1. #61
    Odo
    Offline
    -

    Re: серце в країні


    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    я не вважаю, приклад невдалим. адже жінка то чи чоловік - не важливо. і не думаю, що чоловіки жінок розуміють краще, інаж жінки самі себе.
    Є різні чоловіки, є, нпр., чоловіки з мисленням, що швидше нагадує жіноче — ірраціональне, є жінки, чиє мислення нагадує чоловіче — раціональне, тобто безумовно винятки є скрізь, я кажу про загальну тенденцію.
    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    та і чи сама природа не є в дечому ірраціональною та хаотичною?
    З цим згоден, природа є жіночим началом, тоді, як дух — чоловічим.
    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    ззовні ж видно зовнішнє. і якшо реставратори справцюють досконало, то видно буде руку майстра і нічого більше. внутрішній прояв залишиться за бортом.
    так само з якісною критикою . вона може бути справді якісна і зрозуміла, але то не значить, що критик знається на душі автора та його помислах.
    Безумовно щось лишиться "за бортом", бо не можна увійти двічі в одну річку. Але мені йдеться саме про незрозумілість мистецтва самому авторові. Можу засвідчити це і власним прикладом, як людина дещо причетна цій справі і прикладами своїх знайомих митців. Лише збоку видно, що і до чого і часом саме колега може щось побачити у моїй роботі таке чого я сам не відчуваю, або відчуваю з величезними труднощами і дуже тьмяно.

    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    чогось згадалося: якщо подивитися згори, то знизу виявиться, що збоку нічого не видно.
    Хоч згори, хоч збоку, хоч з випідвиверту, все це буде збоку, тобто зі сторони — ззовні ситуації.

  2. #62
    Offline
    змія болотяна ОЧКОва

    Re: серце в країні


    Ответ Сообщение от Odo Посмотреть сообщение
    Є різні чоловіки, є, нпр., чоловіки з мисленням, що швидше нагадує жіноче — ірраціональне, є жінки, чиє мислення нагадує чоловіче — раціональне, тобто безумовно винятки є скрізь, я кажу про загальну тенденцію.

    згадала фільм "Олігарх". так от там герой Машкова на слова "про дивну логіку" сказав, що логіка не може бути дивною. вона або є, або її немає. малюночок до теми (до теми вона в дечому дотична) буде внизу.

    Ответ Сообщение от Odo Посмотреть сообщение
    Безумовно щось лишиться "за бортом", бо не можна увійти двічі в одну річку. Але мені йдеться саме про незрозумілість мистецтва самому авторові. Можу засвідчити це і власним прикладом, як людина дещо причетна цій справі і прикладами своїх знайомих митців. Лише збоку видно, що і до чого і часом саме колега може щось побачити у моїй роботі таке чого я сам не відчуваю, або відчуваю з величезними труднощами і дуже тьмяно.

    ну я теж іноді збоку-пріпьоку дотикаюсь до теми мистецтва і митців. то зі своєї колокольні зауважила, що ми, як творці ожемо не бачити дрібниць, або дивитися на зроблене собою зі свого боку. людина яка це читатиме, слухатиме чи дивитиметься уявлятиме те, що уявляється їй. і оте шо їй уявляється не обов"язково є тим, що бачили ми.
    і не тому, що творчість є чимось ірраціональним ми самі її можемо не розуміти і не знати навіщо. а тому, що це є нашим підсвідомим. якщо це справжня творчість, а не графоманство. і якшо ми самі невзмозі розібратися в нетрях своєї душі, то годі і намагится це робити, тому, хто сидить поряд. тому "за бортом" залишається, як на мене головне.

    Ответ Сообщение от Odo Посмотреть сообщение
    Хоч згори, хоч збоку, хоч з випідвиверту, все це буде збоку, тобто зі сторони — ззовні ситуації.
    і таки ж нічого не видно.

    ЗІ: чогось мені здається, що ми дуже далеко зайшли від основної теми і партизани все товщі і товщі))))
    давайте або повертатись до "серця в країні", або переносити "природу мистецтва" в іншу тему.
    Миниатюры Миниатюры 12n1mashins.jpg  
  3. #63
    Odo
    Offline
    -

    Re: серце в країні


    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    згадала фільм "Олігарх". так от там герой Машкова на слова "про дивну логіку" сказав, що логіка не може бути дивною. вона або є, або її немає. малюночок до теми (до теми вона в дечому дотична) буде внизу.
    Ну так малюночок, як раз і демонструє різність підходів: чоловічого та жіночого, а відтак і різність їх логік, і, таким чином заперечує слова героя Машкова.
    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    ну я теж іноді збоку-пріпьоку дотикаюсь до теми мистецтва і митців. то зі своєї колокольні зауважила, що ми, як творці ожемо не бачити дрібниць, або дивитися на зроблене собою зі свого боку. людина яка це читатиме, слухатиме чи дивитиметься уявлятиме те, що уявляється їй. і оте шо їй уявляється не обов"язково є тим, що бачили ми. і не тому, що творчість є чимось ірраціональним ми самі її можемо не розуміти і не знати навіщо. а тому, що це є нашим підсвідомим. якщо це справжня творчість, а не графоманство. і якшо ми самі невзмозі розібратися в нетрях своєї душі, то годі і намагится це робити, тому, хто сидить поряд. тому "за бортом" залишається, як на мене головне.
    Саме тому, що творчість дуже глибоко пов’язана з підсвідомістю, вона і є незрозумілою авторові.
    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    і таки ж нічого не видно.
    Таки видно

    Саме для цього й існують критики та інтепрпетатори, тлумачі і мистецтва і різних инших важливих суспільних подій, бо без них та інфа, що йде з глибин підсвідомости залишиться нерозтлумаченою, неперекладеною на мову свідомости, і як наслідок незрозумілою для суспільства.
    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    ЗІ: чогось мені здається, що ми дуже далеко зайшли від основної теми і партизани все товщі і товщі)))) давайте або повертатись до "серця в країні", або переносити "природу мистецтва" в іншу тему.
    Просто, варто згадати з чого ми почали, з того, що збоку краще видно, це стосувалося не лише мистецтва, але і метаісторичної ситуації будь-якої країни. Мешкаючи в Україні, люди часто бачать надзвичайну кількість подробиць зовнішнього життя, що затуляє їм композицію цілого так само, як художникові, що стоїть навпроти свого полотна часто не охопити оком цілої композиції і для цього він мусить або відійти на відстань, або штучно збити зір примружившися, або вдатися до когось, хто не знаходиться у його ситуації і подивиться на його роботу неупередженим і свіжим поглядом, або просто закинути це полотно на деякий час, щоб забувши про нього і за деякий час повернувшися знову до нього подивитися на нього вже самому збоку і неупереджено.

    Здається, Гемінґвей описував останній підхід в одному зі своїх оповідань, а саме, сідав десь у кав’ярні і писав своє нове оповідання, але дописавши його він не міг його оцінити, чи гарно воно вийшло чи зле і лише назавтра він свіжим оком його пробіжить і зрозуміє чи змарнував він цей час, чи таки написав щось гідне уваги, або принаймні це відчуватиметься краще, ніж у безпосередній момент творчости.

    Ось до чого було згадане мистецтво. Це не відхід від теми, а лише принагідна підтема головної теми.
  4. #64
    Odo
    Offline
    -

    Re: серце в країні


    Принагідна цитатка до підтеми з уже згаданого мною раніше діялогу Платона — Іон:
    Твоя способность хорошо говорить о Гомере – это, как я только что сказал, не уменье, а божественная сила, которая тобою движет, как в том камне, который Эврипид назвал магнесийским, а большинство называет гераклейским. Этот камень не только притягивает железные кольца, но и сообщает им такую силу, что они, в свою очередь, могут делать то же самое, что и камень, то есть притягивать другие кольца, так что иногда получается очень длинная цепь из кусочков железа и колец, висящих одно за другим; у них у всех сила зависит от того камня.

    Так и Муза сама делает вдохновенными одних, а от этих тянется цепь других восторженных. Все хорошие эпические поэты не благодаря уменью слагают свои прекрасные поэмы, а только когда становятся вдохновенными и одержимыми; точно так и хорошие мелические поэты; как корибанты пляшут в исступлении, так и они в исступлении творят эти свои прекрасные песнопения; когда ими овладеет гармония и ритм, они становятся вакхантами и одержимыми: вакханки в минуту одержимости черпают из рек мед и молоко, а в здравом уме – не черпают, и то же бывает с душою мелических поэтов, как они сами свидетельствуют. Говорят же нам поэты, что они летают, как пчелы, и приносят нам свои песни, собранные у медоносных источников в садах и рощах Муз. И они говорят правду: поэт – это существо легкое, крылатое и священное; он может творить не ранее, чем сделается вдохновенным и исступленным и не будет в нем более рассудка; а пока у человека есть это достояние, никто не способен творить и вещать. Поэты, творя, говорят много прекрасного о различных предметах, как ты о Гомере, не от умения, а по божественному наитию, и каждый может хорошо творить только то, на что его подвигнула Муза, – один – дифирамбы, другой – энкомии, третий – ипорхемы, этот – эпические поэмы, тот – ямбы; во всем же прочем каждый из них слаб. Ведь не от уменья они Это говорят, а от божественной силы: если бы они благодаря уменью могли хорошо говорить об одном, то могли бы говорить и обо всем прочем; потому-то бог и отнимает у них рассудок и делает их своими слугами, вещателями и божественными прорицателями, чтобы мы, слушатели, знали, что это не они, у кого и рассудка-то нет, говорят такие ценные вещи, а говорит сам бог и через них подает нам голос.

    Лучшее подтверждение этому взгляду – Тинних халкидец, который ни разу не создал ничего достойного упоминания, кроме того пэана, который все поют, – это, пожалуй, прекраснейшее из всех песнопений; то была просто какая-то "находка Муз", как выражается и сам Тинних. Тут, по-моему, бог яснее ясного показал нам все, чтобы мы не сомневались, что не человеческие эти прекрасные творения и не людям они принадлежат, но что они – божественны и принадлежат богам, поэты же – не что иное, как передатчики богов, одержимые каждый тем богом, который им овладеет. Чтобы доказать это, бог нарочно пропел прекраснейшую песнь устами слабейшего поэта.
    Раджу прочитати цілий діялог, а не лише цей фрагмент, як тим хто цікавиться даною тематикою, так і всім решта — надзвичайно цікава читанка.
  5. #65
    Offline
    змія болотяна ОЧКОва

    Re: серце в країні


    я пам"ятаю з чого все почалося)))
    та все одно вважаю, що з середини видно і зрозуміло краще. загальна картина збоку можливо є чіткішою. але усіх течій за таких умов споглядання, не видно. хоча би тому, що людині, яка живе за кордоном складно уявити ті умови, в яких живемо ми.
    звичайно спеціалістам світового банку просто вираховувати макроекономічні показники для України і прогнозувати рівень інфляції, але навряд чи вони можуть порадити бабці, як прожити на пенсію в 400 гривень і всюди заплатити, щоб не залишитись без світла, газу і води?
    так і тут. голодній людині, або тому, кому доводиться годинами вистоювати в чергах і всюди платити гроші, аби дитину вписали в закордонний паспорт, годі й говорити про те, що вона повинна зробити, аби її країна процвітала і жила довго та щасливо. ІМХО, канєшно.
  6. #66
    Odo
    Offline
    -

    Re: серце в країні


    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    я пам"ятаю з чого все почалося)))
    та все одно вважаю, що з середини видно і зрозуміло краще. загальна картина збоку можливо є чіткішою. але усіх течій за таких умов споглядання, не видно. хоча би тому, що людині, яка живе за кордоном складно уявити ті умови, в яких живемо ми.
    звичайно спеціалістам світового банку просто вираховувати макроекономічні показники для України і прогнозувати рівень інфляції, але навряд чи вони можуть порадити бабці, як прожити на пенсію в 400 гривень і всюди заплатити, щоб не залишитись без світла, газу і води?
    так і тут. голодній людині, або тому, кому доводиться годинами вистоювати в чергах і всюди платити гроші, аби дитину вписали в закордонний паспорт, годі й говорити про те, що вона повинна зробити, аби її країна процвітала і жила довго та щасливо. ІМХО, канєшно.
    Я кажу про те саме, що живучи в Україні людина знаходиться у середині ситуації і безумовно бачить безліч подробиць, яких не бачить і не відчуває на собі людина, що мешкає ззовні цієї ситуації.

    Але саме у цьому і недолік сприйняття у першої людини, що живе у цій ситуації щодня, вона не має відстані сприйняття своєї поточної життєвої ситуації, вона емоційно втягнена у життя в Україні, а відтак не має відстороненого спокійного і зваженого погляду на нього, бо яка може бути відстороненість у людини серед купи проблем, що стосуються її безпосередньо тут і зараз? Як на мене — ніякої. І думати про українські національні проблеми вона зроду не буде, для неї це пустий звук, вигадка, або у ліпшому разі — провокація.

    Тоді, як людина, що мешкає у трохи, або зовсім відмінних умовах, має спокійний і відсторонений погляд на Україну та українські проблеми, вона дійсно не знає такої купи подробиць українського життя, але саме у цьому і є її перевага, у неї є відстороненість і неупередженість, емоційно вона не втягнута у ситуацію, тому її думки носитимуть узагальнюючий і відсторонений характер.

    Щодо черг, повірте, я час від часу буваю вдома і знаю про той жах, що Ви його згадуєте. Навіть, більше того, знаходячись в Україні я відчуваю, як мені стають байдужими всі українські проблеми, бо я починаю знаходитися у середині ситуації.

    Саме цьому, коли пам’ятаєте, я і писав у щоді, що українцям треба більше їздити, подорожувати, дивитися, як живуть инші народи, поза знайомими нам межами, щоб отримати відстань сприйняття до свого власного життя, бо зануреність у нього, як не парадоксально, не дає можливости його (це саме своє життя) краще роздивитися і зрозуміти. Збагнути причини та наслідки тих чи инших українських явищ.
  7. #67
    Offline
    2.0

    Re: серце в країні


    Odo, а устрій нашого життя такий, що достатньо їздити можуть лише "вєлікія міра сіго", ясно шо в фінансовому значенні. бо людину пересічнув Англію приміром фіг хто пустить - заробіток не той, а вони там баяться, що, не дай бог, людинка там залишиться. Їм своїх стачить... а з іншого боку, хтось виїхавши і назад не схоче... такво
  8. #68
    Offline
    змія болотяна ОЧКОва

    Re: серце в країні


    згодна, що ці проблеми і невирішені питання стають для нас тягарем. але повної картини за їх відсутності теж не складеться.

    згодна з вами, що українцям треба більше бувати за кордоном. саме українцям треба дивитися на життя ззовні. я коли повернулась з недовгої, але плідної мандрівки була в тихому шоці. але багато чого стало ясно. разом з тим багато нових питань з"явилось.
    тому, я з Вами погоджуюсь, щодо важливості свого сприйняття світу. так само варто було би робити тим, хто хоче нас вчити життю, сидячи на фазенді у далекій Австралії. Їм би приїхати сюди не тільки на свята, і пожити не в Хаяті. отоді б і у нас і у них, складалося б більш чітке і правильне враження. ну і само собою, вимальовувалися б шляхи вирішення деяких питань і проблем.
  9. #69
    Odo
    Offline
    -

    Re: серце в країні


    Ответ Сообщение от nickeler Посмотреть сообщение
    Odo, а устрій нашого життя такий, що достатньо їздити можуть лише "вєлікія міра сіго", ясно шо в фінансовому значенні. бо людину пересічнув Англію приміром фіг хто пустить - заробіток не той, а вони там баяться, що, не дай бог, людинка там залишиться. Їм своїх стачить... а з іншого боку, хтось виїхавши і назад не схоче... такво
    Згоден, на подорож потрібні кошти, особливо, коли ідеться про Англію, але є країни і менш віддалені, з рівнем життя ближчим до українського за Англію. Чи багато хто був у Словаччині, наприклад? Ніхто не забув, що це наш сусіда? І мова їхня вельми подібна до української, тобто і мовний бар’єр буде не такою проблемою, а подивитися там ой, як багато є чого. Отже, я не пропоную ставити заздалегідь неможливі задачі, навпаки, пропоную почати з можливих.

    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    згодна, що ці проблеми і невирішені питання стають для нас тягарем. але повної картини за їх відсутності теж не складеться.
    Думаю, що абсолютна повнота картини є ідеалом, що навряд чи досяжний для людини, взагалі. Наші картини, переважно, фрагментарні і йтися може лише про більші чи менші ступені повноти та об’єктивности.
    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    згодна з вами, що українцям треба більше бувати за кордоном. саме українцям треба дивитися на життя ззовні. я коли повернулась з недовгої, але плідної мандрівки була в тихому шоці. але багато чого стало ясно. разом з тим багато нових питань з"явилось. тому, я з Вами погоджуюсь, щодо важливості свого сприйняття світу. так само варто було би робити тим, хто хоче нас вчити життю, сидячи на фазенді у далекій Австралії. Їм би приїхати сюди не тільки на свята, і пожити не в Хаяті. отоді б і у нас і у них, складалося б більш чітке і правильне враження. ну і само собою, вимальовувалися б шляхи вирішення деяких питань і проблем.
    З цим згоден і підтримую.
  10. #70
    Offline
    змія болотяна ОЧКОва

    Re: серце в країні


    Ответ Сообщение от Odo Посмотреть сообщение
    Думаю, що абсолютна повнота картини є ідеалом, що навряд чи досяжний для людини, взагалі. Наші картини, переважно, фрагментарні і йтися може лише про більші чи менші ступені повноти та об’єктивности.
    згодна. до того ж уявлення складаються з дрібниць і вражень. виїхав кудись далі і вже здається, що ти в раю. трохи обжився - все наче стало на свої місця. не такий уже і рай. повернувся додому і, о жах . вити хочеться. потім знову звик.
    тре поновлювати картинки періодично і намагатись не загострювати увагу на чомусь одному. бо ж все, що нас оточує має на різних поверхнях різні відбитки.

    ЗІ: щось мені здається, шо на цій шасливій ноті розмова потихеньку чимчикує у глухий кут порозуміння)))) доки не прийде хтось новий з новими думками
+ Ответить в теме
Страница 7 из 11

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов