Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей1925Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 1699 из 1828
Показано с 16,981 по 16,990 из 18271.
    Пророк

Re: Офтопик

соьгодні я черговий по казармі - пів ночі не спатиму, ох і весело буде завтра

المزيد من النفط

Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    Karen, квас не робив, а от хліб з таким пік.
    Може ви щось підкажете. Навесні я купила у Велмарті цей солод. Зробила за рецептом. Квас вийшов відмінний і простий у приготуванні.
    Але не кожного разу він виходить. Останнім часом він гірчить. Як пиво. Рецептуру не змінювала. Пробувала тільки дріжжі міняти.
    Все одно --пиво виходить. А мені квас потрібен.

Ответ Сообщение от Ihor Посмотреть сообщение
    соьгодні я черговий по казармі - пів ночі не спатиму, ох і весело буде завтра
    А завтра відіспатись вдень не дадуть ?
    Sky
    Небо в твоїх очах ©

Karen, я не любитель квасу. Єдине, що можу сказати - солод старіє, як і всі крупи, борошно. До речі, а який купували, ферментований чи ні?
    المزيد من النفط

Karen, я не любитель квасу. Єдине, що можу сказати - солод старіє, як і всі крупи, борошно. До речі, а який купували, ферментований чи ні?
    Там для квасу тільки ферментований. Я вже і солод пробувала на зуб--чи не він гірчить ? Але він нормальний.
    Пророк

Ответ Сообщение от Karen Посмотреть сообщение
    Може ви щось підкажете. Навесні я купила у Велмарті цей солод. Зробила за рецептом. Квас вийшов відмінний і простий у приготуванні.
    Але не кожного разу він виходить. Останнім часом він гірчить. Як пиво. Рецептуру не змінювала. Пробувала тільки дріжжі міняти.
    Все одно --пиво виходить. А мені квас потрібен.

А завтра відіспатись вдень не дадуть ?
    не дадуть паскуди:( встигну поспати десь три години
    المزيد من النفط

Я шукала в інтернеті, але багато людей теж скаржилось або на хлібний або на солодовий квас, що він гірчить.
    Sky
    Небо в твоїх очах ©