Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей125Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 17 из 23
Показано с 161 по 170 из 221.
  1. #161
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Перші наслідки дії Податкового Кодексу

    1. Особливості сплати єдиного податку.
    Згідно з підрозділом 8 розділу ХХ Податкового Кодексу єдиний податок або фіксований податок сплачується на рахунок відповідного бюджету в розмірі частини єдиного податку або фіксованого податку, що підлягають перерахуванню до цих бюджетів. Така ж норма закріплена Постановою Кабінету Міністрів № 1196 від 27.12.2010р. Саме таких норм і мають при сплаті податку дотримуватися підприємці-спрощенці, а податкова служба вести його адміністрування. На справді ж, податкова наполягає на сплаті єдиного податку підприємцями у січні у повному обсязі, тобто так як це було до 1 січня 2011 року, а не у розмірі 43% від діючої ставки для даного виду діяльності. При цьому податкова аргументує свої вимоги відсутністю програмного забезпечення для адміністрування сплати податків спрощенцями по новому, та відсутністю нових рахунків для сплати єдиного податку, які відкриваються Казначейством на протязі 45 днів. Треба відмітити, що такі пояснення не є законними підставами для самостійного завищення податкових зобов’язань платниками податків на користь держави. Тому вважаю за необхідне у роботі з платниками податків-спрощенцями наголошувати на зазначеній особливості сплати податку з 1 січня 2011 року.

    Також постає питання надмірно сплаченого єдиного податку у грудні авансом за січень. Ця правова колізія грунтується також на тому, що з 1 січня розподіл розміру єдиного податку по соціальним фондам держказначейством не здійснюється. Але до 1 січня ще діяли норми Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва" і 57% від сумми єдиного податку були перераховані у фонди соціального страхування авансом за січень 2011 року. Ці надмірно сплачені суми повинні бути зараховані у рахунок майбутніх платежів Єдиного соціального внеску, але на сьогодні Пенсійний Фонд поки що не має роз'яснень що до такого перерахунку.

    Перші наслідки дії Податкового Кодексу

    2. Спрощена система оподаткування для фізичних осіб та ПДВ.

    Однією із особливостей застосування Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва" є та, що фізичні особи платники єдиного податку не можуть бути платниками податку на додану вартість. Ця норма суттєво обмежує господарську діяльність фізичних осіб підприємців, що обрали спрощену систему оподаткування. Така норма призвела до небажання співпрацювати з таким спрощенцем підприємств, що працюють на загальній системі оподаткування. Ця норма є необґрунтованою, дискримінаційною що до окремих суб’єктів підприємницької діяльності та знищує паростки дрібнотоварного виробництва, що з’явилися останнім часом на тлі руїн вітчизняної економіки та могли вирішити багато проблем пов’язаних з питаннями контрабандної, контрафактної продукції імпортного виробництва, зайнятості населення, виходу малого бізнесу з тіні та наповнення бюджету. В першу чергу постраждали ті підприємці які займалися дрібнотоварним виробництвом, а це виготовлення канцтоварів, тари, автозапчастин, комплектуючих для промисловості, упаковки та інші товари, що мали високу конкурентоздатність та використовувалися у господарській діяльності середнім, великим бізнесом та промисловими підприємствами, платниками ПДВ. Відсутність права бути платниками ПДВ з 1 січня стало причиною розірвання підписаних на 2011 рік контрактів з спрощенцями-фізичними особами, у тому числі контрактів, підписаних на підставі виграних тендерів.

    Перші наслідки дії Податкового Кодексу

    3. Проблема врахування витрат понесених у зв’язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи – підприємця, що сплачує єдиний податок.

    Пункт 139.1.12 статті 139 розділу ІІІ Податкового Кодексу з другого кварталу 2011 року позбавляє суб’єктів господарювання можливості враховувати витрати від придбання товарів та послуг у спрощенців-фізичних осіб. Таким чином, після набрання чинності ІІІ розділом Кодексу з 1-го квітня 2011 року підприємства, що знаходяться на загальній системі оподаткування, не зможуть співпрацювати з підприємцями - фізичними особами на спрощеній системі оподаткування, чим обмежать ринок для таких осіб, особливо у сфері послуг. І якщо проблема з ПДВ торкалася лише частини підприємців, то проблема з врахуванням витрат є загальною майже для всіх спрощенців. При цьому таке обмеження робилось під гаслами закриття схем по «обналічуванню» коштів. Однак для доброчесних підприємців, які насправді надавали послуги та продавали товари підприємствам, ринок закрився. Фактично ця норма виключає фізичних осіб підприємців із процесу господарської діяльності та вже зараз примушує підприємців замислюватись над тим, як залишитися повноцінним суб’єктом господарювання. Перехід на загальну систему оподаткування для фізичної особи гірший варіант, тому що суттєво збільшує податкове навантаження та витрати на ведення бухгалтерського обліку.

    Перші наслідки дії Податкового Кодексу

    4. Проблеми започаткування власної справи.

    Реєстрація нових юридичних осіб, які ведуть діяльність на загальній системі оподаткування, могла би частково вирішити проблеми викладені в пп. 2 та 3. до яких призвело введення у дію Податкового кодексу. Але насправді започаткувати власну справу таким шляхом стало не так вже і легко. Причиною тому стали норми Податкового кодексу що до реєстрації платником податку на додану вартість. Згідно статей 181 та 182 Податкового кодексу, зареєструватися платником податку можливо тільки набравши 300000 обороту або якщо підприємство пропрацювало не менше 12 місяців та більша частина обороту була з платниками ПДВ. Тобто стати платником ПДВ при реєстрації “з нуля” при необхідності неможливо.

    Україна була однією з перших серед постсоціалістичних країн що ввели податок на додану вартість, не маючи для цього ніяких передумов. Результат відомий: нанесено болючий удар по фінансам суб’єктів господарювання. Цей податок продовжує здійснювати свій негативний вплив і зараз шляхом гальмування розвитку економіки країни. На сьогодні податок на додану вартість в Україні не сприяє регулюванню економічних процесів та є додатковим фактором негативного впливу на економіку України. «Новації» Податкового Кодексу щодо ПДВ призводять до ще більшої тінізації економіки. Приватні підприємці які втратили можливість бути платниками ПДВ, що саме по собі парадоксально (я не можу за своїм бажанням бути платником податку), стали заручниками ситуації та шукають можливості проводити операції своєї господарської діяльності з ПДВ через фірми-буфери.

  2. #162
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Перші наслідки дії Податкового Кодексу

    5. Перевірки.

    При співіснуванні спрощеної системи оподаткування та норм податкового кодексу, які стосуються перевірок суб'єктів спрощеної системи оподаткування, виникають суттєві ризики. Зокрема, фактичні перевірки без попередження платника податку визначені статтею 80 Податкового кодексу. Така перевірка може тривати до 10 днів та бути продовжена додатково ще на 5 днів, і кількість таких перевірок не обмежена законом. Під час цієї перевірки встановлена пунктом 80.8 можливість проведення хронометражу (тобто фактичного обліку господарських операцій, що здійснюється контролюючим органом). Крім того, у статті 20 Податкового кодексу пунктами 20.1.5 та 20.1.9 встановлено право контролюючого органу вимагати під час перевірки інвентаризації активів та здійснення контрольної закупівлі. Все це у сукупності суттєво ускладнить діяльність будь-якого суб’єкта малого підприємництва та призведе до псевдообліку діяльності суб’єкта господарської діяльності з боку контролюючих органів, що буде об’єктом зловживань проти підприємця та посилення корупції.

    Перші наслідки дії Податкового Кодексу

    6. «Податкові канікули»?

    Податкові канікули які так гучно анонсувала влада виявити у Податковому кодексі так і не вдалося. Пункт 154.6 статті 154 розділу ІІІ Податкового кодексу який дає право застосовувати нульову ставку на прибуток для підприємств не поширюється на об’єктів господарювання які здійснюють оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі (п.п. 2.15). Саме через цю норму пункт 154.6 фактично є не дієздатним. Постає питання, як можна не займатися оптовою торгівлею з оборотом до 3000000 грн. у рік і особливо виробнику. З іншого боку ми маємо приватних підприємців, річна виручка для яких становить лише 119000 грн. (фіксований податок) та 500000 грн. (єдиний податок) яких просто виключають із процесу господарювання шляхом введення у дію норм Податкового кодексу.

    Наявність зазначених проблем, негативні очікування від застосування контрольних функцій податкових органів та обмеження ринку товарів та послуг для підприємців (через усунення замовника-покупця в особі великих підприємств) вже призвело до ліквідації тисяч суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб і цей процес буде далі прогресувати. У подальшому це може призвести до ще більшої тінізації малого бізнесу, збільшенню безробіття та зростанню соціальної напруги.

    Голова «Асоціації приватних роботодавців», член Ради «Харківського клубу підприємців», директор ТОВ «Іноваційний бізнес консалтинг «Успех» Олександр Чумак.
  3. #163
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Несколько сотен человек вышли на площадь Свободы в Харькове. - http://most-kharkov.info/photo/photoreport/38381.html

    Участники митинга скандировали "Долой правительство Азарова!", "Нет антинародным кодексам!", "Долой Тигипко!"
    Относительную немногочисленность акции один из организаторов, председатель Харьковской городской организации профсоюза предпринимателей Александр Шармар объяснил страхом.
    "Предпринимателей запугивают, они боятся", - сказал Шармар.
    По его словам, митингующие добиваются также отмены уже принятого Налогового кодекса, т.к. он "сырой и не удовлетворяет требования предпринимателей", снятия с рассмотрения в Верховной Раде проектов Трудового и Жилищного кодексов. Кроме того, участники акции требуют не допустить на рынках Харькова несанкционированных проверок предпринимателей, как это было в январе в Киеве, Одессе и других городах Украины.
    Кроме предпринимателей с крупнейших рынков Харькова, в митинге участвуют представители общественных организаций "Прорвемся!", "Гражданский совет Харьковщины" и др.
    Аналогичные акции сегодня прошли в Киеве, Одессе и других городах Украины.
  4. #164
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Підприємців запрошують до обговорення закону щодо реформування спрощеної системи оподаткування та обліку суб’єктів малого підприємництва

    4 лютого 2011 року в приміщенні Міністерства фінансів України відбулося друге засідання робочої групи з підготовки закону щодо реформування спрощеної системи оподаткування та обліку суб’єктів малого підприємництва.

    Під час засідання було досягнуто домовленостей, що за основу для подальшого розгляду та доопрацювання буде взято законопроект, підготовлений керівниками підприємців в регіонах і презентований Всеукраїнським об’єднанням малого та середнього бізнесу «Фортеця». Зважаючи на стислі терміни підготовки даного законопроекту просимо Вас до 10 лютого надсилати нам свої зауваження та пропозиції на ел. адресу: rada@kmu.gov.ua, zablovskiy@rada.gov.ua

    Останій день подання пропозицій та зауважень - 09 лютого 2011 р. - на ел. адресу: rada@kmu.gov.ua, zablovskiy@rada.gov.ua
  5. #165
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Предприниматели настаивают на легализации статуса Совета предпринимателей при Верховной Раде – Королевская

    Около двухсот предпринимательских организаций и профсоюзов объединились в Совет предпринимателей при Верховной Раде и направили соответствующее предложение по легализации статуса совета руководству парламента, сообщила пресс-служба парламентского комитета по вопросам промышленной и регуляторной политики и предпринимательства со ссылкой на главу комитета и сопредседателя совета Наталью Королевскую.

    "Задача – не противостоять власти, а предотвратить ошибки. Цена каждого непрофессионального решения слишком велика. На кону – сотни тысяч рабочих мест, экономический рост и социальная стабильность. Если не вынесем уроки из прошлого, страна перейдет от экономического кризиса к социальной катастрофе", - подчеркнула Н.Королевская.

    В то же время, по словам активиста предпринимательского движения Евгения Шаповаленко, сопредседателя Совета предпринимателей, если руководство парламента поддержит упомянутое предложение, Совет предпринимателей станет уникальной трибуной, через которую законодатели смогут из первых уст узнать о проблемах предпринимателей и смогут своевременно реагировать на них.

    "Если наше предложение не будет принято, то нам ничего не остается, кроме как выходить на площади и там защищать свои права. Надеюсь, мы все же пойдем путем конструктивного диалога, и руководство Верховной Рады поддержит нашу инициативу", - приведены в сообщении слова Е.Шаповаленко.
    Источник: ИНТЕРФАКС-УКРАИНА - http://sub.interfax.kiev.ua
  6. #166
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    http://hosting11.imagecross.com/imag.../13516578.jpeg

    http://www.imagecross.com/11/image-h...=13516578.jpeg

    Народний депутат, лідер НРУ Борис Тарасюк не виключає народних хвилювань через невдоволення політикою чинної влади. - ForUm - http://ua.for-ua.com/politics/2011/02/08/132325.html

    Про це він заявив журналістам у Кременчуці Полтавської області, де взяв участь у VII Асамблеї юних дипломатів «Україна європейська».
    Відповідаючи на запитання, чи можливий в Україні єгипетський сценарій, коли населення може вийти на вулиці і вимагати відставки нинішньої влади, Тарасюк сказав: «В Україні це вже було, коли була Помаранчева революція. Вона показала всьому світові, що українці – європейський народ і протести носять мирний характер. Сьогодні, дивлячись на нинішню політику, це можливо, на жаль. У суспільстві акумулюється невдоволення проведенням соціальної політики, збільшенням ціни на газ для мільйонів українців, зростанням цін на комунальні тарифи та основні продукти харчування. Якщо не зміниться ця ситуація, то протестний потенціал акумулюється і виллється», повідомляє «УНІАН». Як зазначив лідер Народного Руху України, «у нас свої традиції, але варіант хвилювань не виключаю».
  7. #167
    Offline
    Серега...

    re: Податковий кодекс


    Вот объясните мне, если я плачу "Единый", но НЕ ПЛАЧУ в ПФ ни за 4 квартал 2010, ни за 1 кв-ал 2011 что реально мне грозит???
  8. #168
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Ответ Сообщение от serg1975 Посмотреть сообщение
    Вот объясните мне, если я плачу "Единый", но НЕ ПЛАЧУ в ПФ ни за 4 квартал 2010, ни за 1 кв-ал 2011 что реально мне грозит???
    serg1975, Доплаты в ПФУ в 2010 году ввели с ІІІ квартала, - отчёт в ПФУ за 2010 год (т.е. и за доплати за 3-4 кв) надо сдать до 31.03.2011 г., включительно. Т. е. до 01.04.2011 года - никто Единщика трогать не будет! А после, намечаеться пеня на суму недоплаты......

    В правовом поле надежда только на 45 депутатов ВРУ /минимум/, которие могут подать на Конституционний суд.................... ПР, БЮТ, ЛИТВИН, КПУ, НУНС - отказались!!!!!!!!!!!! Переговоры уже практически не ведуться...........
    Предприниматели провели 5 судов! Из них частично выиграли 2! Остальные за ВРУ и КМУ!
    Остаеться только в неправовом....................................
  9. #169
    Offline
    Серега...

    re: Податковий кодекс


    я понял, но если я не буду платить в ПФ, а в едином есть "тело", которе перечисляется в ПФ , например, с 200грн- 84 в ПФ.
    ЧТО МНЕ БУДЕТ? ЗАКРОЮТ? или что???? мне никто ответить не может.............. может ВЫ?
  10. #170
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Ответ Сообщение от serg1975 Посмотреть сообщение
    я понял, но если я не буду платить в ПФ, а в едином есть "тело", которе перечисляется в ПФ , например, с 200грн- 84 в ПФ.
    ЧТО МНЕ БУДЕТ? ЗАКРОЮТ? или что???? мне никто ответить не может.............. может ВЫ?
    Никто, Вас не закроет, наоборот закриться Вам будет проблематично!!
    ПФУ после оповещения Вас о суме недоимки: основной платеж (доплата) и штрафных санкциях (пеня) и Вашим отказом (процедурно) об уплате, передает документы на суд.
    ("На даный момент ПФУ самостоятельно не имет право у Вас каким либо способм забирать Ваше иммущество за задолженость перед ПФУ")
    После судебных заседаний (в т. ч. апеляция) - материалы передаються на исполнительную службу, а далее стандартный набор................я думаю, Вы в курсе.




    Что будет дальше с упрощенкой – не знает никто - Источник: «Багнет» - http://www.bagnet.org/news/summaries...1-02-10/107047

    До 1 апреля правительство надеется внести изменения в Налоговый кодекс касательно упрощенной системы налогообложения, однако, уверенности в том, что это произойдет, ни у кого нет. Об этом заявил в ходе интернет-конференции в ИА «НАШ ПРОДУКТ» президент Союза налоговых консультантов Украины Леонид Рубаненко.

    «Никто в этом государстве не возьмется сказать, что будет с 1 апреля из-за диаметрально противоположных взглядов бизнеса и тех, кто с другой стороны, – это государства и МВФ», - отметил Леонид Рубаненко.

    Эксперт напомнил, что Международный валютный фонд считает упрощенную систему налогообложения одной из лазеек уклонения от уплаты налогов. Миссия фонда еще работает в Украине и по ее результатам МВФ предоставит свои рекомендации, в том числе, по налогообложению. «Мы все в подвешенном состоянии. В какую сторону качнутся весы неизвестно», - подчеркнул Леонид Рубаненко.

    По его словам, в вопросе изменений упрощенной системы налогообложения необходимы плавный переход и компенсационные механизмы для малого бизнеса.
+ Ответить в теме
Страница 17 из 23

Похожие темы

  1. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 05.11.2010, 15:26