Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей125Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 14 из 23
Показано с 131 по 140 из 221.
  1. #131
    Offline
    Здібна учениця

    re: Податковий кодекс


    Президент наклав вето на Податковий кодекс

    Президент Янукович наклав вето на податковий кодекс, який призвів до акцій протестів підприємців у Києві та інших містах України.

    Підприємці ж наполягають ще й на відставці урядовців, причетних до розробки того документа: Азарова, Ярошенка, Тігіпка та Бродського.


    Спілкування на Майдані не минуло даремно


    Про вето, накладене на Податковий кодекс, президент Віктор Янукович повідомив у Борисполі перед вильотом до Казахстану на сесію ОБСЄ.

    Президент хоче вивести економіку з тіні

    Те рішення, за словами Януковича, він ухвалив після наради з питань Податкового кодексу, проведеної просто в аеропорту за участю прем'єр-міністра Миколи Азарова та інших урядовців.

    "Ми домовилися, що робоча група, яка сьогодні створена урядом за участю представників президента, малого і середнього бізнесу, сьогодні - завтра напрацює зміни до Податкового кодексу, які я розгляну у четвер, і у разі, якщо вони відповідатимуть тим вимогам, які стоять перед цим кодексом, я їх підпишу і подам до парламенту. Сьогодні я наклав вето", - сказав Янукович, додавши, що нині є всі умови створити документ, який би дозволив модернізувати економіку і вивести її з тіні.

    "Я вірю, що через дві доби люди, які відповідають за цей документ, свою справу виконають", - сказав президент.


    Відлітаючи до Астани, Янукович сказав розробникам Податкового кодексу, що особливу увагу в тому документі необхідно приділити захисту прав товаровиробників та підприємців.
    http://www.bbc.co.uk/ukrainian/news/...taxes_ob.shtml

  2. #132
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Вето: що це таке, з чим його їдять і як долають

    У зв'язку з повідомленням Януковича про те, що він наклав вето на податковий кодекс (КАТ), та заявою Єфремова (http://www.pravda.com.ua/news/2010/11/30/5629728/), що йдеться про якесь "часткове вето", слід пояснити:

    Відповідно до п.30 ст.106 Конституції України президент "має право вето щодо прийнятих Верховною Радою України законів із наступним поверненням їх на повторний розгляд Верховної Ради України".

    Відповідно до частини другої ст.96 Конституції України: "Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду".

    Відповідно до частини четвертої цієї ж статті: "Якщо під час повторного розгляду закон буде знову прийнятий Верховною Радою України не менш як двома третинами від її конституційного складу, Президент України зобов'язаний його підписати та офіційно оприлюднити протягом десяти днів".

    За рішенням Конституційного Суду України №17-рп/2009 від 07.07.09 (і те саме повторено у рішенні №18-рп/2009) "якщо пропозиції президента до закону...враховано повністю, повторного прийняття закону не менш як 2/3 від конституційного складу ВРУ не вимагається. У разі якщо пропозиція президента про відхилення закону в цілому не підтримана ВРУ, повторне прийняття закону здійснюється в цілому (долання вето). Навіть якщо всі пропозиції президента відхилено і закон текстуально залишається незмінним, він має бути прийнятий повторно шляхом голосування народними депутатами кількістю голосів, визначеною у частині четвертій ст.94 Конституції України (тобто 2/3 від конст.складу - О.С.), оскільки результати голосування скасовано у зв'язку із застосуванням президентом права вето".

    За рішенням Конституційного Суду України №11-рп від 07.07.98: "Встановлена в частині четвертій ст.94 Конституції України вимога щодо повторного прийняття закону Верховною Радою не менш як 2/3 від її конституційного складу поширюється лише на закони, проиозиції президента до яких повністю або частково відхилені. Ця вимога стосується прийняття закону в цілому. Якщо пропозиції президента до закону у провонованій ним редакції враховано повністю, повторного прийняття закону не менш як двома третинами від конституційного складу ВРУ не вимагається"

    Відтак, судячи з усього, вислови Єфремова у перекладі з єфремівської мови слід тлумачити як намір ВРУ врахувати всі пропозиції Януковича і нам буде явлено гру у доброго батюшку-царя (або ж у злого та доброго слідчого).

    У зв'язку з цим повторю [звісно, суб'єктивні] експрес-пропозиції (котрі не враховують вірогідної необхідности боротьби з іншими законотворчими вибриками цієї влади) щодо подальших дій: http://maidanua.org/static/news/2010/1291116460.html

    Олександр Северин

    Источник: Майдан-ІНФОРМ - http://chp.com.ua/index.php?code=9930&show_all=YESS

    Ответ Сообщение от Olio Посмотреть сообщение
    http://www.bbc.co.uk/ukrainian/news/...taxes_ob.shtml
    Спроба експрес-пропозиції подальших дій.

    1. Організаторам протестів негайно заявити про те, що вето (котре, судячи з усього, є не принциповим запереченням КАТ'у, а лише вимогою внесення косметичних правок) є лише першою перемогою в цій протестній кампанії, де наступними цілями є:

    а) відставка уряд Азарова,

    б) проведення виборів до ВРУ, відповідно до Конституції - тобто 27.03.11.

    2. Вимагати при запровадженні змін до податкового законодавства дотримання частини дев'ятої ст.1 Закону України "Про систему оподаткування": "Зміни і доповнення до цього Закону, інших законів України про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, зборів (обов'язкових платежів), механізму їх сплати вносяться до цього Закону, інших законів України про оподаткування не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року". Ні цей КАТ, ні інший подібний закон не може бути легітимно прийнято пізніше, ніж за 6 місяців до нового бюджетного року.

    У разі спроб введення кодексу в силу без дотримання цієї імперативної вимоги:

    а) масово подавати на ВРУ і Януковича до Вищого адміністративного суду України щодо оскарження відповідних дій,

    б) організувати конституційне подання до КСУ від 45-ти опозиційних депутатів щодо порушення ст.19 Конституції України, за якою всі владні інституції можуть діяти лише відповідно до Конституції і закону.

    Головне - не втрачати пильности, не вірити у доброго царя та у безплатний сир та не розслаблятися. Свого часу "развод лоха" у "напьорсткі" було улюбленою забавкою пацанів і навряд чи вони з тих пір відчутно змінилися. Хіба на ще гірше.

    http://maidanua.org/static/news/2010/1291116460.html

    Хоч зараз важко вирахувати, що буде за кілька годин, але пишу для тих, хто ще не розчарувався і продовжує намагатися якось вплинути на процес власною участю.

    Для того, щоб унаочнити той факт, що протестують не лише «базарні баригі» (як це намагається дехто представити), продемонструвати підтримку підприємців з боку інших верств українців, пропоную:

    Непідприємцям, які збираються прийти на наступну акцію, взяти з собою лист паперу, та пришпилити його до одягу, написавши «Я – вчитель (студент/лікар/науковець/бюджетник/пенсіонер тощо). Моя хата теж не скраю!», а на акції підійти до її організаторів та запропонувати стати на такому місці, де було б добре видно (і для представників ЗМІ).

    Організаторам акції на її початку оголосити, що потрібна допомога тих не підприємців, що прийшли підтримати, попросити підійти, і бажаючим роздати папір, фломастери для таких написів (написане кожним від руки виглядатиме краще - щиро), та поставити людей з такими міні-плакатами перед сценою.

    Ідеально було б, щоб непідприємці взялися за руки, і утворити символічний «оберіг» чи «охорону» довкола центру акції.

    http://maidanua.org/static/mai/1290880894.html
  3. #133
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Чи має ціну вето Януковича?

    Що насправді означає, що президент ветував закон про прийняття Податкового кодексу? Яка більшість потрібна, щоб подолати президентське вето – конституційна чи проста? Консультуємося в Українського юридичного порталу:

    У тому випадку, коли президент України все-таки застосував право вето щодо прийнятого Верховною радою закону і у визначе*ний ч. 2 ст. 94 Конституції України строк повернув закон до Верховної ради зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями, на*слідком цього є скасування результатів голосування за закон у цілому і відкриття процедури його повторного розгляду у Верховній раді.

    У разі прийняття всіх пропозицій президента закон вважається прийнятим у цілому, якщо за нього проголосувала [проста] більшість народ*них депутатів від конституційного складу Верховної ради. (Регламент ВР, стаття 135, пункт 5 — ЗЧП)

    Якщо Верховна рада під час повторного розгляду частково при*йняла пропозиції президента і проголосувала за закон не менш як двома третинами голосів народних депутатів від конституційного складу Верховної ради, він вважається знову прийнятим з подолан*ням вето. якщо Верховна рада під час повторного розгляду повніс*тю відхиляє пропозиції президента, вона має прийняти цей закон у цілому не менш як двома третинами голосів народних депутатів від конституційного складу Верховної ради.

    Отже, влада може застосувати наступну, дуже просту схему:

    * Янукович накладає вето і повертає закон в Верховну Раду з незначними поправками.
    * Підконтрольна Верховна Рада повністю приймає усі зауваження президента і голосує ще раз.

    Опосередковане підтвердження цього сценарію надав голова фракції Партії регіонів О.Єфремов:

    Він зазначив, що на Податковий кодекс глава держави наклав часткове вето. Тому голосувати конституційною більшістю за подолання вето не треба.

    В законі немає терміну “часткове вето”. Єфремов мав на увазі, що ВР збирається прийняти всі дрібні поправки Януковича. Отже, вето президента Януковича тільки тоді матиме вагу для протестуючих підприємців, якщо його пропозиції та зауваження унеможливлять прийняття незначних поправок парламентом.

    http://www.chesni-podatky.org/archives/4379

    Заява Асамблеї громадських організацій

    малого і середнього бізнесу України

    30 листопада 2010 року

    Розвиток подій навколо накладення вето президента на податковий кодекс з одночасним скеруванням поправок для розгляду Верховною Радою та інформаційні війни, які ведуться з цього питання, заставили нас зробити наступну заяву.

    Ми розуміємо, що вето президента з «необхідними поправками» до податкового кодексу дає можливість прийняти наявний варіант податкового кодексу простою більшістю голосів. Ми не погоджуємося, що протягом двох днів чи навіть тижня можна суттєво поправити настільки неякісний проект, яким є цей податковий кодекс.

    Ми вважаємо неприпустимим зі сторони уряду постійне намагання викривити нашу основну вимогу, а саме вето на податковий кодекс, у набір незначних правок, що лише завуальовують очевидний негативний вплив цього документу на бізнес – середовище.

    Ми вважаємо недоречною та неприпустимою участь частини представників асоціацій бізнесу у переговорному процесі і переконливо просимо їх не перешкоджати спільній справі Майдану, адже абсолютна більшість підприємницького загалу Майдану висловилась за єдино прийнятне рішення – вето президента та початок роботи над новим проектом податкового кодексу, дія якого може розпочатися не раніше як з 01.01.2012 р.

    Ми не відступимо і від наших вимог щодо особистої відповідальності чиновників, які у настільки непрофесійний спосіб позбавили бізнес можливості нормальної роботи та розвитку, починаючи з липня поточного року.

    Саме тому ми просимо наших колег – підприємців та усіх, хто підтримує наші вимоги, знову вийти на Майдан 2 грудня о 9.00.

    Бізнес не може функціонувати за правилами, які встановлюються без попереднього аналізу регуляторного впливу, без адекватного обговорення у середовищі усіх зацікавлених сторін.

    Ми зі свого боку готові активно включитися у процес підготовки нового варіанту податкового кодексу, що гарантує бізнесу розвиток та нормальне функціонування бюджетного процесу.

    Ми наголошуємо, що абсолютно неприйнятний варіант Трудового кодексу, що теж невдовзі розглядатиметься у Верховній Раді, викличе за умови його підтримки нашу адекватну реакцію.

    Спільно з Конфедерацією вільних профспілок ми готові до співпраці у підготовці якісних, орієнтованих на розвиток суспільства як податкового, так і трудового кодексу.

    Голова КР Асамблеї МСБ - Ігор Гурняк - http://chp.com.ua/index.php?code=9937&show_all=YESS


    ВАЖЛИВО!!!!!!!

    Друзі, прохання друкувати і поширювати листівку до акції на 2 грудня! Дата публікації 01.12.2010

    Ми розробили листівку для акції, що відбудеться 2-го грудня. Скачати її можна тут. Учасники акції поширюють її своїми силами, але дуже потрібна ваша допомога!

    Участь всіх небайдужих в акції завтра, 2-го грудня, дуже важлива. Необхідно змусити Януковича заветувати Податковий кодекс по-справжньому.

    http://mistovoli.org/druzi-proxannya...7-na-2-grudnya
  4. #134
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Кабмін і підприємці домовились, що "спрощенців" не чіпатимуть

    Спрощена система оподаткування залишається такою ж, як до прийняття Податкового кодексу.

    Про це йдеться в Меморандумі про узгодження спільних дій щодо внесення змін до Податкового кодексу, який підписали урядова робоча група та представники малого бізнесу.

    Підписання відбулося за результатами переговорів, черговий раунд яких пройшов у середу.

    Уряд на переговорах представляв міністр фінансів Федір Ярошенко.

    Уряд та підприємці погодилися утворити постійну Координаційну раду малого та середнього бізнесу при Кабміні та включити представників малого та середнього бізнесу до складу громадських рад і колегій органів виконавчої влади.

    Водночас, до Податкового кодексу будуть внесені узгоджені сторонами зміни.

    Сторони також домовилися, що влада не застосовуватиме штрафні санкції з пенсійних внесків, які нараховані на 1 грудня 2010 року для підприємців, що є платниками єдиного податку.

    А також до 1 січня 2011 року доопрацювати законодавство з питань єдиного соціального внеску.

    Крім того, Меморандумом передбачено правові гарантії учасникам акцій протесту.

    Також передбачено, що керівники відомств, які зробили помилки при підготовці Податкового кодексу, будуть притягнуті до відповідальності.

    Таким чином, в Меморандумі узгоджено позиції щодо всіх питань, які турбували підприємців, і визначено механізм участі підприємців у формуванні податкового законодавства, а також громадського контролю за діяльністю влади.

    http://www.epravda.com.ua/news/2010/12/1/259980
  5. #135
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    На Майдані в Києві зібралися вже 15 тисяч протестуючих

    Масштабна акція протесту проти нового Податкового кодексу триває. Підприємці заявили, що на Майдан вийшли вже 15 тисяч людей, при цьому ДАІ затримує автобуси з демонстрантами з інших міст.

    За оцінками протестуючих проти Податкового кодексу підприємців, на Майдані Незалежності у Києві зібралося вже близько 15 тисяч осіб.

    За словами прес-секретаря Центрального штабу порятунку українського підприємництва Святослава Швецова, правоохоронні органи продовжують затримувати автобуси з підприємцями з інших міст. “Схоже, у ДАІ вже почалася гра: зупини автобус з протестуючими”, – зауважив Шевцов.

    Він також повідомив, що представників протестуючих підприємців на зустріч до президента Віктора Януковича не запрошували.

    Можливо, за його словами, зустріч і відбудеться, але не з представниками Центрального штабу порятунку українського підприємництва, а з тими, хто підписав меморандум. “Влада сама обрала, з ким домовлятися”, – підкреслив Швецов.

    Нагадаємо, напередодні на урядовому порталі з’явилася інформація, що урядова робоча група і представники малого бізнесу, які працюють за спрощеною системою оподаткування, підписали Меморандум про узгодження спільних дій із внесення змін до Податкового кодексу.

    Згідно з документом, спрощена система оподаткування залишається такою ж, як до прийняття Податкового кодексу.

    У відповідь на цю заяву протестуючі підприємці заявили, що не підписували з урядом жодних документів.

    Як раніше повідомила заступник голови Адміністрації президента Ганна Герман, на четвер, 2 грудня, запланована зустріч президента Віктора Януковича з представниками підприємців.
  6. #136
    Offline
    2.0

    re: Податковий кодекс


    виходмо за межі подактового кодексу


    Громадськість виступає на підтримку вимог підприємців

    Українські громадяни ініціюють публічне підписання звернення до Президента України на підтримку справедливих вимог підприємців на Майдані – влада має дослухатися до народу, ухвалюючи такі важливі рішення, як Податковий кодекс.

    Публічне підписання заяви відбудеться 3 грудня о 12.00 год. на Майдані Незалежності біля пам’ятника засновникам Києва - Кию, Щеку, Хориву та їхній сестрі Либідь (місце вказано на карті)

    Головна ідея цього звернення – висловлення незгоди з цінностями та принципами, на яких нині базується політика України.


    Громадськість, зокрема, також закликає нинішню владу провести адміністративну реформу, скоротити видатки державного бюджету на управління, провести реформу системи соціального та пенсійного забезпечення, а також ухвалити дієві антикорупційні закони і виконувати їх.

    «Податковий кодекс – не єдина проблема нашої державної політики. Він лише став своєрідним лакмусовим папірцем, що унаочнив її результати. Такі проблеми виникають через небажання чи нездатність Верховної Ради України та уряду виробляти і провадити державну політику, яка би відповідала інтересам більшості українських громадян. Мусимо констатувати, що керівництво держави працює винятково на себе та на окремі групи великого бізнесу. Щоб вимагати чогось від громадян, влада сама повинна стати прозорою та контрольованою», – йдеться у зверненні.

    Громадські діячі звертаються до всіх небайдужих – національних авторитетів, журналістів, письменників, митців, викладачів, студентів, бізнесменів, людей доброї волі – із закликом прийти та взяти участь у публічному підписанні заяви.

    «Громадськість заявляє про свою готовність підтримувати реформи в Україні та брати відповідальність за них, але за умови, що якісні зміни влада почне із себе», – сказано у заяві.

    Ініціатори публічного підписання звернення – організації, що реалізують громадську кампанію Новий Громадянин www.newcitizen.org.ua


    Контакт: +38 (067) 232 69 23 або newcitizen.info@gmail.com
  7. #137
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Верховная Рада приняла поправки Президента Виктора Януковича к Налоговому кодексу.

    За принятие Налогового кодекса в новой редакции с предложениями Президента проголосовали 268 депутатов.

    Как сообщал finance.tochka.net, Виктор Янукович внес в Раду изменения к Налоговому кодексу.

    Предложения Януковича к Налоговому кодексу, в частности, предусматривают сохранение упрощенной системы налогообложения без изменений. Также Янукович предложил ввести презумпцию невинности налогоплательщиков.

    http://finance.tochka.net/10868-rada...mi-yanukovicha

    02/12/2010 - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/...=&pf3511=38590
  8. #138
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    П Р О П О З И Ц І Ї до Податкового кодексу України - Президент України В.ЯНУКОВИЧ

    Прийнятий парламентом 18 листопада 2010 року Податковий кодекс України несе суттєві ризики, що можуть обернутися звуженням прав громадян і порушенням засадничих гарантій прав і свобод, визначених Конституцією України.
    ....................................
    ІV. ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ ВЕДЕННЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ

    А. У Кодексі змінено правовий режим спрощеного оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва.
    Погоджуючись із нагальною необхідністю реформування відносин у цій сфері, впровадження нових механізмів мотивації розвитку підприємництва, вважаю, що будь-які рішення з цього приводу мають ураховувати соціально-економічну ситуацію в державі, зокрема, щодо зайнятості населення, базуватися на світовому досвіді, мати чіткі орієнтири та перспективи.
    Однак запропонований Кодексом підхід не розв'язує зазначених проблем, а навпаки, створює умови для породження нових, звужуючи обсяг та зміст існуючих прав осіб, які обирають спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
    Запроваджуючи суттєві зміни у застосуванні спрощеної системи оподаткування, Кодекс не встановлює належних гарантій захисту прав фізичних осіб – платників єдиного податку у перехідний (трансформаційний) період.
    Так, для суб'єктів спрощеної системи оподаткування, які мають адаптуватися до запроваджуваних Кодексом нових правил ведення обліку, не врегульовано питання, наприклад, обмеження частоти перевірок, водночас передбачено недостатній період часу (лише півроку) для застосування штрафних санкцій на рівні, що не має карного характеру.
    Таким чином, відповідними положеннями Кодексу порушуються норми чинної Конституції України щодо гарантування права на підприємницьку діяльність, забезпечення державою захисту конкуренції у підприємницькій діяльності (стаття 42), щодо недопущення звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод при прийнятті нових законів (стаття 22).
    Для уникнення таких ризиків вважаю за необхідне зберегти чинну спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва і пропоную:
    1) главу 1 розділу ХІV Кодексу виключити;
    2) у розділі ХІХ Кодексу:
    виключити абзаци десятий і одинадцятий пункту 1, абзац третій підпункту 2, підпункт 3 пункту 2, абзаци п'ятий і шостий пункту 3,
    підпункт 7 пункту 4 розділу ХІХ;
    в абзаці дев'ятому пункту 4 слова "перегляду граничного обсягу доходу, визначеного у пункті 291.1 статті 291 глави 1 цього Кодексу, а також" виключити;
    3) у розділі ХХ:
    у пункті 18 підрозділу 2 слова "з набранням чинності розділом XIV цього Кодексу" виключити;
    підрозділ 8 викласти в такій редакції:
    "Підрозділ 8. Особливості справляння єдиного податку та фіксованого податку
    1. Встановити, що з 1 січня 2011 року до внесення змін до розділу XIV Податкового кодексу України в частині оподаткування суб’єктів малого підприємництва Указ Президента України від 3 липня 1998 року № 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва" (з наступними змінами) та абзаци шостий – двадцять восьмий пункту 1 статті 14 розділу IV Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 1392 "Про прибутковий податок з громадян" застосовуються з урахуванням таких особливостей:
    1) платники єдиного податку не є платниками таких податків і зборів, визначених Податковим кодексом України:
    а) податок на прибуток підприємств;
    б) податок на доходи фізичних осіб (для фізичних осіб  підприємців);
    в) податок на додану вартість з операцій з постачання товарів та послуг, місце надання яких розташоване на митній території України, за винятком податку на додану вартість, що сплачується юридичними особами, які обрали ставку оподаткування 6 відсотків;
    г) земельний податок, крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються для ведення підприємницької діяльності;
    ґ) плата за користування надрами;
    д) збір за спеціальне використання води;
    е) збір за спеціальне використання лісових ресурсів;
    є) збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності;
    2) Нарахування, обчислення та сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування здійснюється суб’єктами малого підприємництва, які сплачують єдиний податок відповідно до Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва" (з наступними змінами) або фіксований податок відповідно до абзаців шостого – двадцять восьмого пункту 1 статті 14 розділу IV Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 1392 "Про прибутковий податок з громадян", у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування";
    3) єдиний податок або фіксований податок сплачується на рахунок відповідного бюджету в розмірі частини єдиного податку або фіксованого податку, що підлягають перерахуванню до цих бюджетів відповідно до норм Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва" (з наступними змінами) та Закону України "Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України "Про прибутковий податок з громадян" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 3031, ст.195) (крім єдиного податку, який сплачується у січні 2011 року за останній звітний (податковий) період 2010 року). При цьому розподіл коштів єдиного податку або фіксованого податку на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та/або до Пенсійного фонду України Державним казначейством України не здійснюється;
    4) зарахування до бюджетів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування (у тому числі пенсійного страхування) єдиного податку, який сплачується у січні 2011 року за останній звітний (податковий) період 2010 року, здійснюється у порядку та на умовах, які діяли до 1 січня 2011 року;
    5) повернення сум єдиного податку та фіксованого податку, які були сплачені до 1 січня 2011 року помилково або надміру, а також зарахування сум погашення податкового боргу, що сформувався станом на 31 грудня 2010 року, здійснюються у встановленому порядку з урахуванням цього підрозділу";

    4) підпункт 12.4.1 пункту 12.4. статті 12 викласти в такій редакції:
    "12.4.1. встановлення ставок єдиного податку в межах ставок, визначених актом законодавства";
    5) у статті 14:
    в абзаці четвертому підпункту 14.1.139 пункту 14.1 слова "розділу XІV цього Кодексу" замінити словом "законодавства";
    підпункти 14.1.167, 14.1.239 виключити;
    6) пункт 122.1 статті 122 викласти в такій редакції:
    "122.1. Несплата (неперерахування) платником податків  фізичною особою сум єдиного податку в порядку та у строки, визначені актом законодавства, тягне за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків ставок податку, встановлених для фізичних осіб  платників єдиного податку, визначених законодавчим актом".
  9. #139
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Поіменне голосування про Податковий кодекс України в цілому з врахуванням пропозицій Президента України (№7101-1) - 02/грудень /2010 16:42

    За:268 Проти:37 Утрималися:1 Не голосували:111 Всього:417 - Рішення прийнято

    http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radac_g...=16732&krit=66

    Проаналізувавши пропозиції Президента, які розміщенні на сайті Верховної Ради, можемо констатувати, що навіть після повернення единого податку підприємці все одно залишаються “другим сортом”.

    Так, в пропозиціях жодним чином не скасовано п. 139.1.12 статті 139 Розділу III Налогового Кодексу. А це означає, що витрати, понесені у зв’язку з придбанням товарів, робіт, послуг у фізичної особи підприємця, що сплачує єдиний податок (крім діяльності у сфері інформатизації) не відносяться до валових витрат. Таким чином, підприємства, які працюють на загальній системі оподаткування не будуть замовляти товари, послуги, чи роботи у підприємців. Про юридичних осіб-спрощенців - забули, але не фарт, що при підписанні Литвином - тишком доточуть..........

    Фактично, підприємці стають “другим сортом” у бізнесі.

    PS: Точно такі ж дії були і у радянського уряду під час скасування НЕПу, коли великим підприємствам було заборонено закуповувати товари у непманів, що їпризвело до їх знищення протягом 1-2 років повністю (1929-1930 рр).
  10. #140
    Offline
    Пророк

    re: Податковий кодекс


    Участники "предпринимательского Майдана" создали свой профсоюз

    По итогам акций протеста против принятия Налогового кодекса 2 декабря 2010 года был создан Всеукраинский профсоюз работников рынков, торговли и предпринимателей. Об этом ЛІГАБізнесІнформ сообщили в пресс-службе Национального форума профсоюзов Украины.

    По информации НФПУ, новый профсоюз объединил работников рынков и сферы торговли, а также предпринимателей из 20 областей Украины и г.Киева. В частности, в нем представлены рынки "Привоз" (г.Одесса), "Колхозный" (г.Кировоград), "Озерка" (г.Днепропетровск), "Рынок Дикого" (г.Ровно), "Центральный" (г.Мелитополь), "Барабашова" (г.Харьков), "Юность" и "Привокзальный" (г.Киев) и другие. На 10 декабря 2010 года запланирован расширенный съезд профсоюза, на котором ожидается принятие в организацию новых региональных профессиональных ячеек.

    Своей целью Всеукраинский профсоюз работников рынков, торговли и предпринимателей ставит защиту прав его членов, а также мобилизацию представителей малого бизнеса в любое время, если власть не будет придерживаться взятых на себя обязательств. В частности, члены профсоюза не исключают продолжения акций протеста на площади Независимости, если изменения, внесенные в Налоговый Кодекс, будут и впредь угрожать существованию малого и среднего бизнеса в Украине.

    Как отмечают в НФПУ, основными принципами деятельности Всеукраинского профсоюза работников рынков, торговли и предпринимателей является, во-первых, внепартийность - руководящий состав профсоюза не будет участвовать в деятельности политических партий; во-вторых, четкая структурированность, с созданием координационного центра в Киеве и ячеек во всех областях Украины; в-третьих, самофинансирование - материальное обеспечение деятельности профсоюза будет обеспечиваться исключительно на членские взносы.

    Председателем нового профсоюза избран Владимир Мартыненко (Координационный Совет работников рынков Украина), в состав Президиума вошли: Ольга Гайсумова (Профессиональный координационный совет, г.Мелитополь), Наталья Шарапова (рынок "Староконный", г.Одесса), Ольга Александрова (вещевой рынок, г.Тернополь), Жанна Данченко (председатель Днепропетровского областного независимого профсоюза работников рынков и услуг), Сергей Бойченко ("Колхозный рынок" г.Кировоград).

    Председатель Всеукраинского профсоюза работников рынков, торговли и предпринимателей Владимир Мартыненко призвал его членов и всех участников акций протеста к дальнейшей консолидации. "Важный урок, который дает нам нынешний Майдан - это понимание, что только четкая самоорганизация, как на Центральном, так и на региональном уровне, способна обеспечить защиту наших интересов. Если мы будем действовать в одиночку - нас превратят в немых рабов", - отметил Мартыненко.

    Напомним, 22 ноября на площади Независимости предприниматели начали бессрочную акцию протеста, требуя от Президента ветировать Налоговый Кодекс, и отправить в отставку его авторов. Вчера, 2 декабря, Верховная Рада приняла новый Налоговый кодекс с предложениями Президента Виктора Януковича. Предыдущая редакция этого документа, подготовленная правительством и принятая преимущественно парламентским большинством, была ветирована.

    Сегодня 03 декабря 2010 года ночью был демонтирован палаточный городок протестующих против Налогового кодекса.
+ Ответить в теме
Страница 14 из 23

Похожие темы

  1. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 05.11.2010, 15:26