Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей14Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 5 из 8
Показано с 41 по 50 из 80.
  1. #41
    Offline
    модератор

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    9. ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ
    9.1. Договір може бути розірвано будь-якою зі сторін в односторонньому порядку
    лише у випадках, передбачених цим розділом або Договором.
    9.2. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента
    у наступних випадках:
    9.2.1. Незгоди зі зміною Оператором тарифів. Дане право Абонент може реалізувати
    протягом 7 днів з моменту коли він дізнався або міг дізнатися про зміну
    тарифів.
    9.2.2. Відсутності потреби у подальшому користуванні Послугами Оператора, за
    умови, що кошти на особовому рахунку відсутні.
    Про розірвання Договору Абонент повинен повідомити Оператора письмово. У
    письмовому повідомленні Абонент може вказати бажану дату розірвання
    договору.
    9.3. У випадку, якщо у Абонента, що бажає розірвати Договір, на особовому рахунку
    залишаються гроші, такий Договір може бути розірваний лише за згодою сторін з
    обов’язковим підписанням угоди про розірвання, у якій зазначається строк
    повернення грошей Абоненту після розірвання Договору.
    9.4. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи
    Оператора у кожному з наступних випадків:
    9.4.1. У разі, якщо Абонент протягом 6 місяців з моменту тимчасового припинення чи
    обмеження надання Послуг не поповнив свій особовий рахунок. У такому
    випадку Оператор може не здійснювати окремого попередження Абонента про
    розірвання Договору, оскільки договір вважатиметься припиненим, а кінцеве
    обладнання Абонента відключеним, у перший день після спливу вказаного 6-
    місячного строку.
    9.4.2. У разі, якщо Оператор виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при
    укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники
    приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди
    на підключення Послуги. У такому випадку Оператор повинен попередити
    Абонента про розірвання Договору щонайменше за 7 днів до дати розірвання.
    9.4.3. У разі порушення Абонентом обмежень у користуванні Послугами, що
    передбачені п. 6.3. Правил. При цьому, Оператор повинен попередити Абонента
    про розірвання Договору щонайменше за 1 день до розірвання. За своїм
    розсудом Оператор може встановити у попередженні про розірвання Договору
    строк усунення порушень. У такому випадку, при неусуненні Абонентом
    вчинюваних порушень, Договір вважатиметься припиненим у вказаний у
    попередженні строк.
    9.4.4. При припиненні діяльності з надання Послуг взагалі або у певному регіоні. У
    такому випадку, Оператор повинен повідомити Абонента про припинення дії
    Договору щонайменше за 90 днів до дати припинення.
    9.4.5. З інших підстав, передбачених у Договорі або законодавстві України.
    8
    9.5. Про розірвання Договору з підстав, передбачених п.9.4., Оператор, на власний
    вибір: письмово, шляхом повідомлення у Особистому кабінеті або іншим чином
    повідомляє Абонента.
    9.6. Після розірвання Договору Оператор може здійснити демонтаж абонентскої
    лінії.

  2. #42
    Offline
    Новачок
    Ответ Сообщение от fragov Посмотреть сообщение
    Тетяна, спробуйте ще, мене теж хвилює це питання.
    Останні новини. Відключилася сьогодні від Білайн. Процедура виглядала так: офіс у Полтаві, вул. Фрунзе, 57, 3 поверх. Необхіно написати особисто заяву про відмову у користуванні послугами інет. У вашій присутності цю заяву повинні відправити до Харкова, оскільки у Полтаві лише безбалансове та без печатки відділення Харківської філії Білайн. Більш того, у мене виникла заборгованість аж 18,00 грн., без погашення яких заявку у мене не брали. Відключили мене від інету через несплату 02.10.2010 р., але кожного дня продовжували нараховувати на мій особистий рахунок мінус 1,92 грн. (тариф у мене 59,00 грн./міс. - 10). Отак!!! З усної розмови з менеджером - у кого тариф 5 або 100 - ті будуть платити до кінця року, незалежно від того будуть користувачами Білайн, чи ні!!! Оце розмах!!!! Так що я, так би мовити, відбулася легким переляком. Всім дякую. Успіхів.
  3. #43
    555nl
    Гість

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    пришло в подъезд два быка-проводить кабель везде насрали и ушли...... Начало уже хорошее......одним словом БИЛАЙН
  4. #44
    Гoсть
    Гість

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    Звонили мне, предлагали подключить инет. Выгодно выходит но я не согласился прочитав данную ветку.
    Пусть лучше будет оптинет чем скорость будет как мине$.
    Думаю перейти на триолан, но еще подумаю. Пока только оптинет).
    Удачи вам!
  5. #45
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    Ответ Сообщение от 555nl Посмотреть сообщение
    пришло в подъезд два быка-проводить кабель везде насрали и ушли...... Начало уже хорошее......одним словом БИЛАЙН
    Ахаха, БЫДЛАЙН :)
    Как - то само на ум пришло...
  6. #46
    kit
    Offline
    Гуру

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    Офтоп:
    От подарка не убежишь
  7. #47
    Гість
    Гість

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    Спокусившись на привабливу тарифну пропозицію від Білайн, в четвер подав заявку через сайт на підключення... Згідно інформації з сайту будинок знаходиться в зоні покриття (Левада), хоча ніяких нових коробок на площадках я так і не знайшов..... ну, думаю, Бог з ним...... в п"ятницю зі мною зв"язався представник Полтавського офісу - Іван..... Все гарно розповів, відповів на запитання..... в ході розмови домовились, що прийдуть підключати в цю суботу на 9,00. Я в них двічі перепитав чи дійсно прийдуть, бо потрібно буде відкладати всі справи та чекати... Підтвердили, що все точно, щоб в суботу зранку чекав. Ну так, то й так...... Прийшла субота...... 9,00 нікого немає..... 10,00 нікого..... 10,30 нікого..... дзвоню на Полтавський номер, з якого телефонував Іван....... гудки.... ніхто не бере трубку.... 11,00 тиша..... дзвоню на Всеукраїнську гарячу лінію........ бере трубку консультант Ігор...... розповідаю історію..... перевіряє, підтверджує, що заявка дійсно є.... і обіцяє, що зараз зв"яжеться з кимось з нашого міста і, що через 30 хв монтажники прийдуть....... прочекав до 12.00 нікого немає.... телефоную знову...... цього разу вже взяла трубку Анастасія...... знову каже, що заявка є..... мабуть, затримуються на попередньому виклику........ тут у мене вже терпець і урвався...... який виклик? якщо домовлялися на 9,00......., а вже початок на першу........ коротше, кажучи........ день коту під хвіст.... і роботу відклав, гроші втратив......... :( і інет так і не підключили....... так мало того, навіть не передзвонили після того......... я вже мовчу про вибачення........ оце Вам і сервіс....... так як же вони будуть відноситися до вже існуючих абонентів у разі проблем, якщо у них таке відношення до нових абонентів??????? Подумав я та вирішив і далі на ОГО лишатися....... Хай вони своїм Інтернетом в себе вдома й користуються!!!
  8. #48
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    Вы на ЛЕВАДЕ на ОГО?!
    ОГО!!!!!
    Там есть все операторы нашего города, советую посмотреть тарифы Воли, Оптинета, Триолана и забыть Укртелеком как страшный сон!
    А вот тут неожиданный ход от сабжевого оператора:
    http://internet.beeline.ua/ukr/tarif...a-04e78b46918a
    За три месяца третий раз менять тарифы...как-то странно.
  9. #49
    Offline
    Новачок

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    Подключился 24 октября. Пакет Лайт+ 8 Мб/с. Все хорошо.
    Оплатил 25 октября днем через терминал 40 грн. (с комиссией получилось 44 грн.). Вечером проверил в кабинете клиента стоит 34 грн. с пояснением "в силу каких-то причин сумма в кабинете может отличаться от реальной суммы". Я даже не насторожился. А зря!
    Поначалу все понравилось. Скорость приличная. Реально на входе до 45 Мб/с на выходе 3,6 Мб/с.
    1 ноября интернет отрубился. По телефону службы технической поддержки отвечает автомат: "нажмите то-то, то-то... и через каждую фразу - рекламный слоган типа МЫ МОЛОДЦЫ!". Потом автомат сказал% "Мы очень ценим, что Вы наш клиент, среднее время ожидания подключения к оператору НЕ БОЛЕЕ 14 МИНУТ ОСТАВАЙТЕСЬ НА ЛИНИИ".
    ПЛЮНУЛ, загел в Интернет через мобильный лоступ. В кабинете клиента стоит - 5,6 грн.
    Как-то (уже не помню как), случайно, выяснилось, что "для Полтавы и Кременчуга" деньги с клиента списываются 1 числа каждого месяца". А кто меня об этом предупредил? Оказывается, я заплатил 40 грн. не за месяц, а за неделю интернета от Билайн!
    Девочка Настя 068-864-86-28, которая по телефону предложила мне эту акцию, на все мои вопросы отвечала очень подробно, но о ТАКОЙ ДЕТАЛИ УМОЛЧАЛА.
    Мальчик Дмитрий, который выполнял подключение, тоже говорил только о плюсах и молчал о минусах.
    В общем-то, 40 грн. деньги небольшие. Но чувствую себя как лох, которого кинули на базаре наперсточники. ТАКОЙ ИНТЕРНЕТ НАМ НЕ НУЖЕН!
    Потерял время, деньги. Ощущаю желание дать кому-нибудь в морду. Да, и еще половину воскресенья потратил - ждал пока прийдут, пока подключат (опоздали на 2 часа).
    Делайте выводы.
  10. #50
    Гість
    Гість

    Re: Нужны отзывы пользователей Билайн "Интернет дома"


    Ха.... тепер вже Білайна як такого немає....... Процес злиття йде повним ходом. Замість Білайн "Інтернет вдома" у нас з"являється Київстар "Домашній інтернет"..... тарифи однакові, покриття теж...... якби ще і людей на місцях поміняли, щоб якість послуг та сервісу стала "київстарівською", а не лишилась "білайнівською"....

    ПС до теми: пройшло вже 5 днів з часу, коли повинні були прийти монтажники на підключення Білайна...... ніхто ні дзвонить, ні приходить........ ппц.....
+ Ответить в теме
Страница 5 из 8

Похожие темы

  1. Антивирус "Зілля" (зелье), отзывы
    Glavnyj Priz в разделе Софт
    Ответов: 67
    Последнее сообщение: 3 недель(и) назад, 16:57
  2. Ответов: 17
    Последнее сообщение: 15.12.2010, 00:39
  3. Ответов: 24
    Последнее сообщение: 28.04.2010, 07:00
  4. Ответов: 5
    Последнее сообщение: 27.02.2010, 09:32
  5. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 07.07.2009, 13:31

Теги для этой темы