Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
RSS лента

"Як нас дурять", або "маркетинговий хід"

 :: crazyastronomer

Оценить эту запись
21.07.2011 в 18:45 (898 Просмотров)
От давно вже мені муляють око оці всі Епіцентри, Екватори, Метро, Сільпо і тому подібні.

Гляньте на оце.


А тоді, виявляється, що 500 м - це лише до "Листопада" доїхати, а насправді - 1,7 км.


Так, мабуть, прийнято перебільшувати утричі, бо на Леніна висить вивіска "Золотий слон - 100м", а у мене чомусь виходить 305 м пішки.
Але не розумію. Дурити варто, коли це вигідно. А тут - усеодно, хто іде туди - приїде, а хто не збирається - і не гляне на біґборди. Ідіотизм, та й годі.
Категории
Без категории

Комментарии

  1. Olio -
    Аватар для Olio
    а може то рекламщики, розвішуючи ті плакати, помилилися з потрібним місцем?)))
  2. crazyastronomer -
    Аватар для crazyastronomer
    Ответ Сообщение от Olio
    а може то рекламщики, розвішуючи ті плакати, помилилися з потрібним місцем?)))
    Ні, мені здається, що то прояв їх тонкої психології - по всьому місту. Але решту фотодоказів відшуковувати лінь. )))
  3. RAMM -
    Аватар для RAMM
    Реклама для тех кто на колесах, им что 500м, что 1,5 км - разница в секундах.
  4. Sky -
    Аватар для Sky
    А ще в них буває багато ляпів. Зокрема слово "різномаїття" - я таке побачив уперше. Розмаїття, різноманіття - знайоме, але оце - ні. Або в рекламах турагенцій - "Турція"...