Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей42Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 10 из 11
Показано с 91 по 100 из 104.
  1. #91
    Offline
    Пророк

    Re: Рентабельность автобусов большой вместимости


    Ответ Сообщение от y-mob Посмотреть сообщение
    Суровый вы, однако.
    Кому як...
    Але це мабуть менше "зло", аніж бути неграмотним, як ось Ви наприклад.

    Ответ Сообщение от y-mob Посмотреть сообщение
    Просто не видели как очереди организовываются в цивилизованных странах.
    Яким чином громадян України з їхніми "псевдопаспортами" зразка "третіх країн" можна віднести до "цивілізованих стран"?
    У "цивілізованих странах" (і не в зовсім "цивілізованих", які я теж бачив) з однією тачкою на дві каси зразу не лізуть.

    Ответ Сообщение от y-mob Посмотреть сообщение
    Там все четко и честно.
    По-різному воно, "там"....По-всякому.
    Аби один на одного не лізли, то каси симетрично не ставлять, тому одна каса = одна черга (тобто "попарно", спиною до спини, як у "Велмарті", каси просто не часто зустрінеш).

    Ответ Сообщение от y-mob Посмотреть сообщение
    А вы ведете себя как совок
    Ну да, канєшно! Це ж я прусь одразу в усі віконця, як у 1982 році, аби "вхопити двісті грам слівочного масла і там, і там"....
    Больше одной пачкі в адні рукі нЬє давать!

  2. #92
    Offline
    Новачок

    Re: Пільгові категорії


    А зачем депутаты уничтожили ЖЕО, они что тоже забыли о стариках? Нет они создали взамен "ТУРБОТУ", которая и лекарство принесет,продукты по дешовке
    достанет. Все проблемы не почем. Трудятся как пчелы, любое желание исполнят, если верить этой службе. Деньги у них всегда есть сиди дома и жди.
    Если еще дать как обещал наш мер, пенсионерам на четыре поездки( в день7 гривень,на месяц-210 гр.2520 на год) вот и добавка. Можно прокатать а можно отложить на лекарства, это будет забота настоящая. Да, ВЫ правы что я смотрю на людей через окно, только обычного автобуса. И жаль смотреть, как мы
    поедаем друг,друга. А власть не причем и борцы за доброту при власти этой, почему тоже, подпевают ей.
  3. #93
    Offline
    Пророк

    Re: Пільгові категорії


    Ответ Сообщение от Юра Посмотреть сообщение
    борцы за доброту при власти этой, почему тоже, подпевают ей
    До того ж чогось люблять робити це чужим коштом (тих же перевізників).
  4. #94
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: Рентабельность автобусов большой вместимости


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    бути неграмотним, як ось Ви наприклад.
    Ну это вы, однако, загнули. Глупость какая - писать "вы" с большой буквы

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    У "цивілізованих странах" (і не в зовсім "цивілізованих", які я теж бачив) з однією тачкою на дві каси зразу не лізуть.
    Значит не видели, раз так говорите.
    Я ж говорю - совок )
  5. #95
    Offline
    Пророк

    Re: Рентабельность автобусов большой вместимости


    Ответ Сообщение от y-mob Посмотреть сообщение
    Ну это вы, однако, загнули. Глупость какая - писать "вы" с большой буквы
    "Глупость" і "пЬєчаль" бути вчителем "родной рЬєчі" у таких невдячних учнів.....
    Хоча, у кожному класі пара таких "грамотЬєїв" завжди знайдеться...
  6. #96
    Offline
    Пасажир

    Re: Пільгові категорії


    Нарешті зібрався з мислЯми і написав, чому ж у Полтаві не монетизують транспортні пільги.

  7. #97
    Offline
    Пасажир

    Re: Пільгові категорії


    Трохи цифр про пільговиків...

    Полтавська влада поділила компенсацію за пільговиків між перевізниками

    Влада відшкодувала перевізникам вартість 15 поїздок у тролейбусі та 10 у автобусі за програмою «Турбота»

    Полтавский міськвиконком оприлюднив рішення «Про розподіл коштів з міського бюджету на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян у міському пасажирському транспорті у жовтні 2012 року».

    Згідно даного документу 129 тис грн. розподілили між чотирьма перевізниками: «Автомир», «АВА-експрес», «ЛЮГ» та «Полтаваелектроавтотранс».

    Розрахунок компенсації проводився виходячи з того, що офіційно пільгове посвідчення «Турбота» мають 3784 полтавці, а за місяць вони здійснюють 10 поїздок на тролейбусі та 15 — на автобусі.

    Найбільшу компенсацію отримав «Полтаваелектроавтотранс» — 81684 грн (6134 поїздки у автобусах по 1,75 грн. та 56760 поїздок у тролейбусах по 1,25 грн.). ПП «Автомир» отримало компенсацію у розмірі 31717 грн (21145 поїздок у автобусах по 1,50 грн). Решта розподілена між ПП «ЛЮГ» та ТОВ «АВА-експрес» із розрахунку 1,50 грн. за одне перевезення автобусом.

    Цікавий і той факт, що пільгові перевезення за програмою «Турбота» відшкодовуються лише чотирьом перевізникам. Як повідомив «Полтавщині» головний спеціаліст відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку міськвиконкому Юрій Хоменко, компенсації за пільговий проїзд надаються лише тим перевізникам, які обслуговую соціально значущі маршрути, тобто «пільгові». Інші ж перевізники здійснюють пільгові перевезення за власний рахунок.

    Євген АСАУЛЕНКО, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/19362/
  8. #98
    Offline
    Пасажир

    Re: Пільгові категорії


    Полтавець 17 років їздив у громадському транспорті з фальшивим посвідченням
    «Кільцевий» | Фото: poltava.pl.ua
    А пильний контролер отримав удар головою в обличчя

    Нещодавно відбулося судове засідання Київського районного суду Полтави, де судді розглянули справу по обвинуваченню полтавця, президента обласної федерації бойових мистецтв.

    Суд встановив, що в 1995 року підсудний придбав у невстановленої особи бланк посвідчення учасника бойових дій, після чого, з метою безкоштовного проїзду в громадському транспорті, власноручно вклеїв чорно-біле фото, яке скріпив печаткою, та заповнив на своє ім’я. Сам бланк належав управлінню соціального захисту населення Октябрської районної ради Полтавської області, від 14 червня 1986 року.

    Крім того, згідно з довідкою Полтавського обласного військомату підсудний на обліку в Полтавському ОВК не перебуває. Посвідчення учасника бойових дій зазначеній особі ПОВК не видавав.

    Продовжуючи свою злочинну діяльність, чоловік періодично використовував посвідчення в період з 1995 року по 2012 рік для безкоштовного проїзду в громадському транспорті.

    11.04.2012 року близько 09 год. 15 хв., підсудний, рухаючись в автобусі за маршрутом «Кільцевий», від зупинки громадського транспорту «Сади-1», під’їжджаючи до зупинки громадського транспорту «Бібліотека», пред’явив контролеру ТОВ «Полтавапастранс» вищевказане посвідчення учасника бойових дій. У контролера дане посвідчення викликало сумнів щодо його достовірності, і останній запропонував проїхати до Київського РВ ПМУ для встановлення посвідчення. Однак підсудний раптово наніс удар головою в обличчя контролеру, чим завдав йому ушкоджень середнього ступеню тяжкості.

    Допитаний підсудний свою вину у скоєних злочинах визнав повністю, щиро розкаявся у вчиненому та просить вибачення у потерпілого.

    Суд визначив покарання у вигляді штрафу в 1000 грн. Фальшиве посвідчення має бути знищеним.

    Цікаво й те, що підсудний, як інвалід ІІ групи, мав право на безкоштовний проїзд, тому навіщо він використовував фальшиве посвідчення — незрозуміло.

    Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/19726/
  9. #99
    Offline
    Пасажир

    Re: Пільгові категорії


    На днях тов. Андросов заявил, что ограничения к-ва мест для льготников (1-2-4-6 льготных места) являются "поза законом", а также "брендирование" автобусов табличками "Платный", "Частный", "Без льгот"

    (Лично я считаю, что первое и второе - вполне нормальные и нужные таблички, последнее, конечно нарушение).

    http://www.misto-tv.poltava.ua/news/14540/


    Т.е. если раньше в Богданчике было 2 льготных места, а в маршрутке - одно, но теперь льготники имеют право ездить нелимитированно.

    К-во людей, перевезенных бесплатно автобусами малой вместимости (типа "Богдан") начинает стремительно возрастать.

    Кондуктора/водителя/владельцы нервничают: выручка падает + летний период = в скором времени выручка будет та же, что и по 1,75.

    А значит надо будеть опять поднимать проезд. Эврика!
  10. #100
    Пророк

    Re: Пільгові категорії


    думаю надо думать и о тех и о других, нельзя заполнять автобус одними льготниками, хорошего не будет
+ Ответить в теме
Страница 10 из 11

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов